witaminy a warzywa w occie ?

11. Data: 2009-08-06 15:12:30

Temat: Re: witaminy a warzywa w occie ?
Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości
news:h5epmm$abe$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:h5epk2$a39$1@inews.gazeta.pl...

> te
> jeszcze

> Aby powstał ocet winny jabłkowy potrzebne są obierki z jabłek i woda.
> Reszta zrobi się sama - bez udziału człowieka.

Ale te obierki musi zrobić człowiek i wodę też człowiek
musi dostarczyć...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

12. Data: 2009-08-06 16:15:59

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztofie z tych Tychów.
Czepiasz się.
Wszyscy doskonale zrozumieli co w tym przypadku oznaczało słowo "naturalny",
więc skrót myślowy był jak najbardziej trafiony.

Nie ma co bić piany, lepiej ugotuj coś ciekawego.

Pozdrawiam,
Miłosz Wolibromski

13. Data: 2009-08-06 18:40:55

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Naturalne jest tylko to, w czym człowiek nie ma swojego udziału.
> Cała reszta jest sztuczna.

to my wszyscy jesteśmy sztuczni

14. Data: 2009-08-06 19:47:30

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> Krzysztofie z tych Tychów.
> Czepiasz się.
> Wszyscy doskonale zrozumieli co w tym przypadku oznaczało słowo
> "naturalny", więc skrót myślowy był jak najbardziej trafiony.

Nie wszyscy...

> Nie ma co bić piany, lepiej ugotuj coś ciekawego.

Czepiam się, bo Władysław nie wie co pisze.
Każdy ocet jest C2H5COOH, a stężenie i dodatki
smakowo-zapachowe są sprawą mocno drugorzędną.
Naturalność jest w tym kontekście kategorią zupełnie nie
do zastosowania.

Idę sobie zjeść rybę... w zalewie octowej...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

15. Data: 2009-08-06 19:58:46

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <h5fc0l$rha$1@inews.gazeta.pl>,
"Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> wrote:

> Czepiam się, bo Władysław nie wie co pisze.

Skończ szkołę i naucz się czytać ze zrozumieniem. Plonk baranie.

16. Data: 2009-08-07 08:18:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> tak oto plecie:

> Ale te obierki musi zrobić człowiek i wodę też człowiek
> musi dostarczyć...

Ty też jesteś nienaturalny mocno.

Qra

17. Data: 2009-08-07 09:46:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> tak oto plecie:

> Ty też jesteś nienaturalny mocno.
>
> Qra

Zwłaszcza, że ocet spirytusowy jest dokładnie tak samo produkowany, tyle, ze
na większą skalę.

18. Data: 2009-08-07 10:19:47

Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sie, 21:47, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
> Naturalność jest w tym kontekście kategorią zupełnie nie
> do zastosowania.
>
> Idę sobie zjeść rybę... w zalewie octowej...

Na szczęście definicje co jest naturalne, a co nie jest, określają
przepisy prawa żywnościowego. Każdy może sobie sprawdzić i ocenić na
podstawie opisu, co można uznać za produkt naturalny, a co nie. Jakie
procesy zostały uznane za naturalne, a które nie. Dzięki temu wiemy,
jaki produkt przetworzony nadal można nazywać naturalnym, a który nie.
Tak więc i produkty powstałe za sprawą człowieka też mogą być
naturalne.
Każdy ma prawo do swoich poglądów, tak więc skoro uważasz, że
naturalne jest naturalne, a sztuczne bo sztuczne, to Twoja sprawa.
Natomiast przy dyskusji, należy brać pod uwagę, co mają do powiedzenia
w tej sprawie eksperci. Osoby, które zajmują się produkcją żywności,
projektowaniem receptur, prawem żywnościowym.
Dyskutować dalej nie zamierzam, bo to przypominałoby dyskusję skryby z
niepiśmiennym na temat kolejności występowania liter w alfabecie.

19. Data: 2009-08-07 10:28:51

Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sie, 11:46, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:h5gokf$jq4$1@nemesis.news.neostrada.p
l...

> Zwłaszcza, że ocet spirytusowy jest dokładnie tak samo produkowany, tyle, ze
> na większą skalę.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

No ale tego akurat nie można uznać za produkt naturalny, ponieważ jest
produkowany przy użyciu szczepów drobnoustrojów, które akurat nie
pochodzą z naturalnego środowiska.
Przykład naturalności, który zachodzi w sposób naturalny, to kiszenie
kapusty i ogórków. Drobnoustroje odpowiedzialne za proces fermentacji
są z naturalnego środowiska. Z resztą, trzeba zawsze prześledzić
dokładnie proces i źródło składników, żeby określić co jest naturalne,
a co nie. Na szczęście są wytyczne,

20. Data: 2009-08-07 11:20:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Krawczyk" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości
r.googlegroups.com...
> [...]

są z naturalnego środowiska. Z resztą, trzeba zawsze prześledzić
dokładnie proces i źródło składników, żeby określić co jest naturalne,

He..he, wytyczne sa nienaturalne...
A ocet robią dokładnie te same bakterie - dotleniają alkohol etylowy do
kwasu octowego. W większości wytwórni używano do tego celu odpadów -
obierek, jabłek tzw. spadów itp.

Panna Cotta
Jak smacznie przyrządzić kurki?
Re: sieć karczm "BIDA"