wizyta u lekarza w innym wojewodztwie niz lek. rodzinny

1. Data: 2005-07-05 18:19:56

Temat: wizyta u lekarza w innym wojewodztwie niz lek. rodzinny
Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

mam pytanie jak wyglada sytuacja jak chce sie wybrac do lekarza w innym
wojewodztwie niz jestem zameldowany.

meldunek i lekarza rodzinnego mam w wielkopolsce,
pracuje w dolnoslaskim.
Potrzebuje zaswiadczenie na studia i pytanie czy bez problemu moge sie
zapisac do jakiegos internisty (najlepiej na fundusz zdrowia) zeby otrzymac
zaswiadczenie ze moge studiowac na jakims tam kierunku.
co doradzacie jezeli chodzi o wroclaw.

Pozdrawiam
Kolin

2. Data: 2005-07-06 12:21:04

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> mam pytanie jak wyglada sytuacja jak chce sie wybrac do lekarza w innym
> wojewodztwie niz jestem zameldowany.

ja gdy szlam do lekarza internisty z NFZ - studiuje daleko od domu i nie
jestem tu zameldowana, musialam wypelnic formularz ze wybieram go na swojego
lekarza, co roku trzeba to powtarzac

> [...]
otrzymac
> zaswiadczenie ze moge studiowac na jakims tam kierunku.

a czy takie zaswiadczenie nie powinien wydac lekarz z medycyny pracy?
gdy potrzebowalam na studia to wlasnie tam zostalam skierowana

Jaka żywnościa uzupełnić flora bakteryjna jelit?
Czy zapalenie ucha jest zarazliwe?
Skutki uboczne leku na depresje.
Wirusowe zapalenie watroby typu C
Zgwałcona w wieku 9 lat