Re: wjazd na chojnik - fotorelacja

Data: 2005-06-23 10:49:05
Temat: Re: wjazd na chojnik - fotorelacja
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl>

Użytkownik LECH DUBROWSKI napisał:
> Użytkownik "Maciej Bogucki"

> Kiedys byla to odrebna miejscowosc, ktora nazywala sie Sobieszow.

Sobieszów, a za razem wzgórze zamkowe Chojnik, został przyłączony do
miasta w trakcie tworzenia z JG miasta wojewódzkiego w latach 75 ubiegło
wieku (jak to brzmi ;) ). Z Sobieszowa stworzono dzielnice JG. Podczas
ostatniej reformy administracyjnej straciliśmy rangę województwa ale
Sobieszów pozostał dzielnicą miasta :)

Ale to nie istotne. Podoba mi się promowanie przez Rolins'a swego
cacka. Może dlatego, że proponowane nam w seryjnej produkcji trójkołowce
są mało poręczne w prowadzeniu i kierowane do wąskiego grona
użytkowników a alternatywne cholernie drogie mimo dość prostej konstrukcji.

TAK TRZYMAJ!!!