włącznik lampy na pilota i czasowy

1. Data: 2009-09-17 10:36:28

Temat: włącznik lampy na pilota i czasowy
Od: KSX <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśliłem sobie taki wyłącznik światła/lampy zewnętrznej, żeby działał
na pilota, o zasięgu min. kilkunastu metrów, do tego taki, żeby wyłączył
się już bez użycia pilota po minutach na przykład 3ch.
Jako alternatywa dla lampy podwórkowej z czujnikiem ruchu - bo mam
wrażenie, ze to działa zawodnie, będzie się załączało kotem, albo nie
będzie się załączało człowiekiem, albo załączy się od obcych, itd...
Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??
--
KS

2. Data: 2009-09-19 23:07:44

Temat: Re: włącznik lampy na pilota i czasowy
Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-09-17 12:36, KSX wrote:
> [...]
> Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
> Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??

Zamel RWS-211J, a jeśli 2 minuty to za mało, to dołóż między niego
a żarówkę pierwszy lepszy automat schodowy.

--
mrg

3. Data: 2009-09-25 02:21:47

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSX" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
> Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??

Nawet jeżeli nie występuje to jaki rpoblem w tym aby pożenić kilka dowolnych
rozwiązań (wyłącznik z czujką ruchu, wyłącznik na pilota, na przycisk,
włączanie programatorem) z wyłącznikiem czasowym (automatem schodowym) który
uwali zasilanie po zadanym czasie ?
--
Jackare

4. Data: 2009-09-25 09:19:19

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

KSX pisze:
> [...]
> Chce włączyć pilotem a po czasie ma zgasnąć.
> Czy występuje coś takiego w przyrodzie tzn np na allegro ??

Wyłącznik na pilota z biedronki - kosztowało gdzieś 30zł - sterowanie
trzema urządzeniami podłączonymi do gniazdka. Do tego wyłącznik czasowy
najlepiej mechaniczny i działa.

5. Data: 2009-10-04 00:37:16

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 11:19, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

> Wyłącznik na pilota z biedronki - kosztowało gdzieś 30zł - sterowanie
> trzema urządzeniami podłączonymi do gniazdka. Do tego wyłącznik czasowy
> najlepiej mechaniczny i działa.

Podepne sie z pytaniem. Czy takie mechaniczne wylaczniki czasowe beda
dobre do obslugi pralki? Te kosztujace 7-8 zl. na Allegro.

http://www.allegro.pl/item759384371_programator_wyla
cznik_czasowy_mechaniczny_tp_m20.html
Maksymalne obciążenie:
- rezystancyjne 16A, 3600W
- indukcyjne 2A

Pralka "ma" 10A, rozumiem, ze miesci sie w zakresie pracy wlacznika?

pozdr
Piotr

6. Data: 2009-10-05 07:26:16

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...

Podepne sie z pytaniem. Czy takie mechaniczne wylaczniki czasowe beda
dobre do obslugi pralki? Te kosztujace 7-8 zl. na Allegro.

elektrycznie powinien wytrzymać ale szybko lub bardzo szybko padają w nich
mechanizmy napędowe. Chyba lepiej wydać nieco więcej na elektroniczny.
--
Jackare

izolacja akustyczna - jak
Kostki do spłuczek WC
Jaki nawilżacz powietrza ?
zmywarka - woda w pojemniku na sol
czy warto kupic uzywana kosiarke spalinowa?