włącznik w meblach

11. Data: 2010-07-16 12:06:02

Temat: Re: włącznik w meblach
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <r...@o...pl> wrote in message
news:i1phkh$7g5$1@node2.news.atman.pl...

> Wiesz. Tu było by trzeba pokombinować z identyfikacją osób. Bo każdy kij
> ma dwa końce - człowiek będzie sobie chciał sięgnąć po piwko czy
> flaszeczkę, a tu alarm się włączy i żonę przywoła.

Myślałem o tajnym liczniku odwiedzin... :-))

12. Data: 2010-07-16 15:03:24

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Rafał pisze:

> No z kontraktonem też może być, ale łatwiej moim zdaniem z tą krancówką.

Przecież krańcówka działa identycznie jak kontrakton, tylko zamiast
jakiejś dźwigni jest magnes

> [...]
> mikroprocesorze, może nawet wyjdzie taniej niż na elementach
> dyskretnych, a daje dużo większe możliwości.

W tym akurat wypadku sądzę, że były zastosowane 2 elementy
załączająco-rozłączające i kondensator większej pojemności. Do tego
zasilanie i nic więcej nie potrzeba.

> [...]
> Jednym procesorkiem obsłużysz pokaźną liczbę szuflad, a i tak pewnie
> starzy portów i pamięci żeby "ekspres do kawy" podłączyć;)

"Wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie
prostsze." A.Einstein

mikroprocesor można wykorzystać w inny sposób :P

płyta budowlana z polistyrenu zamiast nidy do łazienki
DAFI vs BRITA
Jaka grzałka do bojlera?
Lodówka [pilne]
JEDNA...