wloski na sutkach

1. Data: 2003-03-09 16:28:17

Temat: wloski na sutkach
Od: Michauer <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna wyrywac wloski na sutkach? Nie jestem pewien czy jest to
bezpieczne, moze nalezy je przycinac zamiast wyrywania? Jakie skutki moze
pociagac za soba wyrywanie wloskow w tych miejscach u kobiet?

--
Michal Nejman * e-mail: michauer (at) retsat1.com.pl *
http://michauer.prv.pl/

2. Data: 2003-03-11 15:42:14

Temat: Re: wloski na sutkach
Od: "Bruno" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ja to robie juz dosyc dlugo i niezaowazylem zeby mi to jakos szkodzilo

3. Data: 2003-03-12 10:38:53

Od: "Franciszka" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michauer <m...@r...com.pl> napisał(a):

> Czy mozna wyrywac wloski na sutkach? Nie jestem pewien czy jest to
> bezpieczne, moze nalezy je przycinac zamiast wyrywania? Jakie skutki moze
> pociagac za soba wyrywanie wloskow w tych miejscach u kobiet?

Polecam depilacje, najlepiej goracym woskiem,-)
FR

4. Data: 2003-03-12 10:42:35

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bruno wrote:
> Ja to robie juz dosyc dlugo i niezaowazylem zeby mi to jakos szkodzilo

Ja podobnie, pęsetą, nic się złego nie dzieje

Ania

5. Data: 2003-03-12 14:40:17

Od: "Gazeta Wyborcza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michauer <m...@r...com.pl> napisał(a):

> Czy mozna wyrywac wloski na sutkach? Nie jestem pewien czy jest to
> bezpieczne, moze nalezy je przycinac zamiast wyrywania? Jakie skutki moze
> pociagac za soba wyrywanie wloskow w tych miejscach u kobiet?

Kolezanko, to atawizm. Z natura nie wygrasz.

Gazeta Wyborcza

6. Data: 2003-03-13 09:20:41

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta Wyborcza wrote:
> Kolezanko, to atawizm. Z natura nie wygrasz.

Pewnie, że nie ale na jakiś czas ma się z nimi spokój, podobnie jak po
depilacji nóg :)

Ania

Re: NIESPODZIANKA - OPERACJA
Przyśpieszone tętno ?
poronienie
Pytanie do analityka - grupa krwi, przeciwciala z ukladu Lewis
usg jamy brzusznej