wlosy przetluszczajace sie ale i suche/ odzywka

1. Data: 2003-08-26 19:27:20

Temat: wlosy przetluszczajace sie ale i suche/ odzywka
Od: "mezeta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakas wyprobowana i skuteczna odzywke dla takich wlosow? Szybko sie
przetluszczaja, a jednoczesnie koncowki sa suche.
Monika

1. Data: 2003-08-26 19:30:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mezeta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Macie jakas wyprobowana i skuteczna odzywke dla takich wlosow? Szybko sie
> przetluszczaja, a jednoczesnie koncowki sa suche.

Sprawdzone: winogronowe Timotei.

Testowane: Mrs Potters z limonką i melisą. Pierwsze wrażenie pozytywne.

JoP

1. Data: 2003-08-26 20:49:05

Od: "Iwona" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szybko sie

> --

Klis Kur wydało odzywke i szampon własnie do tego typu włosów. Suchych
na końcach a przetłuszczajacych sie od skóry. Uzywałam i naprawde jestem
zadowolona...a w dodatku ślicznie pachnie!

Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-08-26 23:27:04

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Szybko sie

Ja tez plecam Timotei, ale ogórkowe. Szampon, którego uzywam od czasu,
gdy dorobiłam się łupieżu po użyciu szamponu Palmolive.

Będzie juz jakies 10 lat nierozerwalnej więzi z Timotei. Świetnie
nawilża skórę głowy. A na końcówki, gdy miałam długie włosy, świetnie
działała odżywka Avon, taka w słoiczku.

Ale i tak niezaprzeczalnym lekiem przeciwłojotokowym sa tabletki
antykoncepcyjne.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-27 05:45:08

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mezeta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Macie jakas wyprobowana i skuteczna odzywke dla takich wlosow? Szybko sie
> przetluszczaja, a jednoczesnie koncowki sa suche.

łagodny szampon tzw. "do czestego mycia" (a nie "do włosów tłustych") +
odżywka ze spłukiwaniem nakładana z ominięciem skóry głowy (tylko na końce)

1. Data: 2003-08-27 08:55:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Aug 2003 01:27:04 +0200, Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>
wrote:
:
: Ale i tak niezaprzeczalnym lekiem przeciwłojotokowym sa tabletki
: antykoncepcyjne.

na mnie nie dziala.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-27 09:25:59

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kerastase ma taka linie do wlosow przetłuszczajacych sie przy nasadzie
i suchych na koncach. Jest b. dobry, tylko niestety drogi (46 zł sam
szampon). Do kupienia w salonach fryzjerskich pracujacych na
kosmetykach L'Oreal Professionnel.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-27 09:27:08

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mezeta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Macie jakas wyprobowana i skuteczna odzywke dla takich wlosow? Szybko sie
> przetluszczaja, a jednoczesnie koncowki sa suche.
> Monika

Odzywek uzywam codziennie bo codziennie myje wlosy.
Zazwyczaj Dove albo Pantine.
Ale zauwazylam ze Radical w plynie ktory zaczelam stosowac zmniejsza
przetluszczanie.
Zreszta jak pisze na ulotce ma wlasnie zapoiegac powstawaniu lojotoku.
Ma prowitamine B5, ekstrakty z ziolek i cos tam.
Stosuje sie dwa razy w tygodniu po umyciu wlosow i kosztuje w aptece kolo 13
zł.

Pozdrawiam
BaM

1. Data: 2003-08-29 16:45:06

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam timotei winogronowe, ja mam juz trzecie :) mi pomoglo a odzywka
Vivality takze do wlosow z suchymi koncowkami, jest super.

Lakier do zmiekcznia skórek paznkoci
kenzo
Pupa2=P
termoloki