woda

1. Data: 2006-05-02 21:37:29

Temat: woda
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile można dzienie wypić wody maksymalnie - waga 94 kg 182 cm wzrostu.
aktualniepije do 5L na dzień a czy można wiecej? Czy przypadkiem nerki
albo cos takiego nie wysiadzie?

2. Data: 2006-05-03 07:42:53

Temat: Re: woda
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ile można dzienie wypić wody maksymalnie - waga 94 kg 182 cm wzrostu.
> aktualniepije do 5L na dzień a czy można wiecej? Czy przypadkiem nerki
> albo cos takiego nie wysiadzie?

A z jakiego powodu pijesz tyle wody? Eksperymentujesz czy organizm sie
domaga?
Tak normalnie, to ok. 2-2,5 l dziennie jest wystarczajace. Jesli masz
nadmierne pragnienie, to wymaga to konsultacji lek.
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-05-03 08:54:13

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> A z jakiego powodu pijesz tyle wody? Eksperymentujesz czy organizm sie
> domaga?

Przeczyszczam sie ;) Po solach i innych konserwanach ;) Pozatym Lepej
sie cuzje jak jestem "przewodniony"

> Tak normalnie, to ok. 2-2,5 l dziennie jest wystarczajace.

Dla kogoś kto chce stracic kilka kilo - nie jest ;)

Jesli masz
> nadmierne pragnienie, to wymaga to konsultacji lek.

I ciekaw jestem co by zaradził ;)

4. Data: 2006-05-03 09:14:57

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ciekaw jestem co by zaradził ;)

Nadmierne pragnienie jest objawem kilku chorob. Ale ciebie ten problem nie
dotyczy, poniewaz pijesz...bo tak chcesz ;)

5. Data: 2006-05-03 12:37:43

Od: "R." <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 May 2006 10:54:13 +0200, Osadnik napisał(a):

> [...]
> Przeczyszczam sie ;) Po solach i innych konserwanach ;) Pozatym Lepej
> sie cuzje jak jestem "przewodniony"
> [...]

Gro toksyn gromadzi się w tkance tluszczowej.
Nawiasem mówiąc podczas spalania tłuszczu powtaje też i woda.
Namiar wody, w przypadku gdy nie jest konieczny zwiększony jej pobór,
może tylko zaszkodzić. Zwałaszcza gdy nie jest kontolowany bilans
elektrolitów.
Dokładne relacje ilościowe łatwo można wyszukać w internecie.

R.
--
Chcesz odpisac:
z...@b...cy

6. Data: 2006-05-03 18:01:12

Od: "Medyk" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik wrote:
> Ile można dzienie wypić wody maksymalnie - waga 94 kg 182 cm wzrostu.
> aktualniepije do 5L na dzień a czy można wiecej? Czy przypadkiem nerki
> albo cos takiego nie wysiadzie?

Słyszałem, na wykładzie z patofizjologii, że 18 l to jest taka
górna granica, wiecej juz nerki nie przerobia...

7. Data: 2006-05-04 00:03:02

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Słyszałem, na wykładzie z patofizjologii, że 18 l to jest taka
>górna granica, wiecej juz nerki nie przerobia...

Gorna granica to zalezy od czlowieka (wiec nie podajmy schematycznych 10% z
180 l), a zwlaszcza od jego nerek i ukl krazenia (filtracja klebuszkowa,
resorpcja itp sprawy) wszystko w podrecznikach fizjologii i patofizjo dla
zainteresowanych (a i pewnie na google sie znajdzie). Po drugie jak ktos ma
silna utrzymujaca sie biegunke/poci sie to uzupelnianie tych litrow wody i
jonow pozwala to przezyc.
A czy 5L to duzo... jak ktos jest zdrowy to do 10 moze pic i pozbywac sie
tego z moczem. Oczywiscie z oczyszczaniem z toksyn to chyba za duzo
wspolnego nie ma (bo wystarczy to co pijemy standardowo).

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-05-04 07:57:54

Od: phoenix <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 May 2006 02:03:02 +0200, Norbert napisał(a):

> [...]
> tego z moczem. Oczywiscie z oczyszczaniem z toksyn to chyba za duzo
> wspolnego nie ma (bo wystarczy to co pijemy standardowo).

Zdrowy organizm, ma swoje wlasne mechanizmu. Jesli czujesz pragnienie to
pijesz, jesli go nie czujesz to nie pijesz. A zmuszanie sie aby pic wiecej
bo slyszalo sie ze czlowieka to "wypluka", pomoze w "odchudzaniu" lub tym
podobne to jedna WIELKA pomylka. Na pewno forsowanie sie w ten sposob
narobi wiecej szkody niz pożytku.
Druga sprawa jest to iz kazdy ma troszke inne potrzeby jesli chodzi o
wode, a ktore zaleza m.in od - wysilku w danym dniu, tego co zjedlismy,
pory roku, itd.. jeden wypije 2 litry bo takie czuje czuje pragnienie, a
innemu starczy 500ml na caly dzien. Oczywiscie picie wody to nie jedyny
sposob dostarczania jej do organizmu, prawie wszystko co zjadamy, zawiera
jej jakies ilosci. Lecz nieststy mało kto bierze to pod uwage.

phoenix

9. Data: 2006-05-04 09:22:16

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:pan.2006.05.04.07.57.53.193119@wp.pl tako rzecze phoenix

> [...]
> "wypluka", pomoze w "odchudzaniu" lub tym podobne to jedna WIELKA
> pomylka. Na pewno forsowanie sie w ten sposob narobi wiecej szkody

W naszej strefie, nie wiem jak w tropikach. Wojsko szkolą, "jak nie
chce wam się lać to znaczy, że chce wam się pić" :-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Beta Glukan 1.3/1.6
Zyban i SSRI interakcje ?
Prosba o interpretacje wynikow
co na zgorzel