woda perfumowana Miraculum

1. Data: 2003-05-31 10:54:19

Temat: woda perfumowana Miraculum
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam
bardzo zachęciły mnie do zakupu tej wody opinie na wizażu, ale niestety nie
moge jej nigdzie dostać
czy ktoś wie może gdzie tej wody szukać?
w wielu drogeriach o niej nie słyszeli
Wiki

1. Data: 2003-05-31 11:05:12

Temat: Re: woda perfumowana Miraculum
Od: "n...@p...onet.pl" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<w...@o...pl> wrote in message
> [...]
niestety nie
> moge jej nigdzie dostać
> czy ktoś wie może gdzie tej wody szukać?

Hello,
A byłaś w Drogerii Natura? Już kilka razy widziałam tam tą wodę
(jestem z Dąbrowy Górniczej, ale to chyba nie ma znaczenia, bo DN to
przecież ogólnopolska sieć)
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-05-31 20:06:14

Od: "KIMI" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> moge jej nigdzie dostać
> czy ktoś wie może gdzie tej wody szukać?

Ja tez widzialam w Drogerii Natura, a mieszkam w Gdansku, wiec pewnie w tej
sieci drogerii dostaniesz. Sa po ok 24 zl. POZDRAWIAM, KASKA

wody do ciała
Sztuczne paznokcie - alternatywa dla tipsów
widzialyscie kajah w playboy'u???
[Kraków] Impreza kosmetyczna
Znów o balsamie - pytanie