Znów o balsamie - pytanie

1. Data: 2003-05-30 20:45:31

Temat: Znów o balsamie - pytanie
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
duzo czytałam o balsamie brazujacym z serii AA, jednak w zadnym sklepie nie
moge go znalezc. Dlatego pytam jaki kolor opakowania ma i czy nie jest to po
prostu samoopalacz ( taki znalazłam na stronie oceanica, ale nic o
brązującym).
Dzieki za odpowiedz

1. Data: 2003-05-30 20:51:26

Temat: Re: Znów o balsamie - pytanie
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 May 2003 22:45:31 +0200, Gosia wrote:

> [...]
> moge go znalezc. Dlatego pytam jaki kolor opakowania ma i czy nie jest to po
> prostu samoopalacz ( taki znalazłam na stronie oceanica, ale nic o

Butelka niebieska,
i charaktesrytyczny pasek ponizej (chyba) nazwy jest brązowy.

Jest dostepny w marketach, rossmanie, aptekach.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-06-02 09:03:05

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@a...poczta.onet.pl> wrote:

> Butelka niebieska,
> i charaktesrytyczny pasek ponizej (chyba) nazwy jest brązowy.
> Jest dostepny w marketach, rossmanie, aptekach.

Dla uzupelnienia:

http://www.pedet.pl/x_C_I__P_7011759;7010001.html

Teraz juz nie moze byc pomylki w kupnie :)

Pozdrawiam,
Evik

YR wysyłkowo co nowego?
Dobra penseta