guam w domu

1. Data: 2003-05-30 12:08:22

Temat: guam w domu
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam, czy nie kupić sobie takiego kilogramowego opakowania
guamu i nie zrobić sobie w zaciszu domowym kuracji.

Czy któraś z Was próbowała się sama tym smarować i owijać folią? Czy to jest
bardzo ciężkie w wykonaniu?
No i na ile zabiegów wystarczy kilogram błotka?
Ponoć to się bardzo opłaca - bo zabieg w gabinecie to od 60-100 zł, a
kilogram kosztuje około 250 zł.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://indiansummer.blog.pl

1. Data: 2003-05-30 12:24:08

Temat: Re: guam w domu
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam ja jestem już specjalistką i opowiem krótko moją historię nakładania.
1. 2 lata temu kupiłam guam zwykły - efekty świetne kosztował ok. 250zł
2. rok temu kupiłam guam algomar efekty szokujące - 285zł
3. od 4 dni używam guam specjal w opakowaniu 300g - 59zł efekty takie, że po 2
zabiegach schudłam ok. 2 cm w biodrach, piecze, ale opłaca się znieść taki
dyskomfort.
a mam nadzieję, iż wiesz jak to cię robi, ale w skórcie wygląda to tak:
- peeling z masażem szorstką rękawicą
- nałożenie guamu na suchą skórę
- owinięcie się folią spożywczą od dołu ku górze nie za ciasno
- na to ja nakładam dresiki obcisłe plus kołderka i leże 1 godz.
- po godzinie zmywam letną wodą, nakładam krem
Zabieg jest czasochłonny, ale łatwy w wykonaniu, polecam, cellulitis i cm w
obwodach lecą, jednak nie waga:))) 1kg guamu wystarcza na ok. 10-12 zabiegów,
można go nakładać wilgotnymi dłońmi, lepiej się rozsmarowuje.

ps. jak wysyłać więcej niż 10 odpowiedzi na 24 godziny?:))))
bea
bo to już dziś moj ostatni post........baj do jutra

1. Data: 2003-05-30 12:31:47

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> 3. od 4 dni używam guam specjal w opakowaniu 300g - 59zł
A gdzie toto mozna kupic?

> efekty takie, że po 2
> zabiegach schudłam ok. 2 cm w biodrach, piecze, ale opłaca się znieść taki
> dyskomfort.
Mozna tez nakladac na brzuch, czy tylko na nogi?

> ps. jak wysyłać więcej niż 10 odpowiedzi na 24 godziny?:))))
Cos cie ogranicza???

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 12:36:31

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie toto mozna kupic?
o mogę pisać więc pisze, ale naprawdę już ostatni raz bo idę do szkoły
można to kupić albo formą wysyłkową http://www.cosmomed.pl/start.htm
albo w hurtowni kosmetycznej albo w gabinecie kosmetycznym

> Mozna tez nakladac na brzuch, czy tylko na nogi?
guam stosujemy na całe ciało, tam gdzie masz broblem, oprócz piersi, nawet
ramiona można wymodelować:)))

> Cos cie ogranicza???
wlasnie kiedyś mogłam napisać 10 i konie więcej nie mogłam, nie wiem o co
chodzi, pozdrawiam, wieczorem wpadne:)
bea

1. Data: 2003-05-30 12:48:18

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> o mogę pisać więc pisze, ale naprawdę już ostatni raz bo idę do szkoły
> można to kupić albo formą wysyłkową http://www.cosmomed.pl/start.htm
> albo w hurtowni kosmetycznej albo w gabinecie kosmetycznym

Wielkie dzieki!!! :-)

Pozdrawiam
ISIA

PS. Jeszcze dodaj wrotke z cytowanego postu i juz bedzie super :-)

1. Data: 2003-05-30 12:56:55

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>PS. Jeszcze dodaj wrotke z cytowanego postu i juz bedzie super :-)

Nie zawsze sie da :(
Ja pisze z Polnewsu i mi wrotki zawsze wycina :(
Ale juz niedluge bede miala net znowu w domu, to sobie wszystko ladnie
poustawiam :)))

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-30 13:03:25

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> 3. od 4 dni używam guam specjal w opakowaniu 300g - 59zł efekty takie, że po 2

> zabiegach schudłam ok. 2 cm w biodrach, piecze, ale opłaca się znieść taki

> dyskomfort.

a gdzie go zamowic lub zdobyc? chodzi mi o ten 300 gramowy.

pozdrowionka

kaja

1. Data: 2003-05-30 13:06:30

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Nie zawsze sie da :(
> Ja pisze z Polnewsu i mi wrotki zawsze wycina :(
> Ale juz niedluge bede miala net znowu w domu, to sobie wszystko ladnie
> poustawiam :)))

No to trudno, zlosliwosci rzeczy martwych sie nie przeskoczy ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-05-30 17:15:26

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> ps. jak wysyłać więcej niż 10 odpowiedzi na 24 godziny?:))))
Cos cie ogranicza???

Bea korzysta z usenetu przez stronę onetową. Tam można wysłać tylko 10
wiadomości na 24 godziny.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Nic się nie dzieje przypadkowo,
zawsze jest jakaś przyczyna i konieczność (Platon)

1. Data: 2003-05-30 19:17:53

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
po 2
> zabiegach schudłam ok. 2 cm w biodrach, piecze, ale opłaca się znieść taki

Ja nie wiem jak Ty to zrobilas. Ja po guamie nic a nic.
A pieklo jak diabli :/

Sandra

domowy sposób na cellulitis
domowe maseczki