dove - balsam do ciała

1. Data: 2003-05-30 13:16:57

Temat: dove - balsam do ciała
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Co sądzicie o balsamach do ciała firmy Dove? Warto kupić? Kończy mi się teraz
balsam i chciałam wypróbować coś nowego, no i tak myślałam, żeby to, włosy myję
Dove to może i ciałko posmaruję?
Pozdrawiam kasia

1. Data: 2003-05-30 13:23:04

Temat: Re: dove - balsam do ciała
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
teraz
> balsam i chciałam wypróbować coś nowego, no i tak myślałam, żeby to, włosy

Ja bardzo lubie zarowno Dove body silk (ten w okraglym pudeleczku) jak i
Dove Firming lotion - ten ujedrniajacy.
Odkad sa na rynku mam zawsze jakis dyzurny Dove na polce.

mag.

1. Data: 2003-05-30 14:24:59

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teraz
> balsam i chciałam wypróbować coś nowego, no i tak myślałam, żeby to, włosy

Witam Imienniczke,
mam w domciu Mleczko do ciała Dove (Intensive Body Milk). Jestem zadowolona
z tego mleczka, swietnie nawilza i pielegnuje cialko. Poza tym ma mily
zapach. Polecam!

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-30 15:10:37

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o balsamach do ciała firmy Dove? Warto kupić? Kończy mi się
teraz
Pozdrawiam kasia

Polecam krem dociala Dove, ten w pudeleczku.Pieknie pachnie i super nawilza
skore.Ja z balsamami lubie eksperymentowac ale zawsze wracam do tego.

Pozdrawiam Magda

1. Data: 2003-05-30 18:44:03

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teraz
> balsam i chciałam wypróbować coś nowego, no i tak myślałam, żeby to, włosy

Ja mam obecnie ten balsam z dove i probuje go jak najszybciej zuzyc. Mam
raczej sucha skore ciala i niebardzo mi pomaga. Najbardziej lubie balsam do
skory bardzo suchej garniera.

pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-05-30 19:10:41

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bb7lvo$k9t$1@inews.gazeta.pl...

> Dove Firming lotion - ten ujedrniajacy.

Podpisuje sie pod tym :) Oba balsamiki bardzo mi podpasowaly - przyjemnie
pachna, szybko sie wchlaniaja, dobrze nawilzaja...

1. Data: 2003-05-30 19:15:23

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda Mazur" <m...@w...pl> wrote:

> Polecam krem dociala Dove, ten w pudeleczku.Pieknie pachnie i
> super nawilza skore.

Miałam tego próbkę i byłam zachwycona:)) Niestety, zawsze kupowałam
akurat coś innego, ale jak tylko zużyję wszystkie zapasy, na pewno
kupię ten krem:))

--
pozdrowienia od mips

Archiwum