[Kraków] Impreza kosmetyczna

1. Data: 2003-05-30 20:49:52

Temat: [Kraków] Impreza kosmetyczna
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PIĘKNA WIOSNĄ", 31 maja - 1 czerwca 2003 Kraków, Centrum Biurowe
"Lubicz"
I to jedyne co znalazłam... Ale mam nadzieję że podobnie jak w zeszłym roku
w Forum:-)
Jeśli ktoś miałby ochotę sie spotkać to proponuję pod głównym wejściem o
godz. 12.00 (już się co prawda umówiłam z kilkoma osobami tak ale to
dziewczyny z innego forum kosmetycznego, więc przy okazji będzie można
powymieniać się doświadczeniami o wysyłaniu postów:-))) )
DominikaNM

1. Data: 2003-06-01 09:03:18

Temat: Re: [Kraków] Impreza kosmetyczna
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:bb8g6d$2fm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "PIĘKNA WIOSNĄ", 31 maja - 1 czerwca 2003 Kraków, Centrum Biurowe
> "Lubicz"

Byłam, widziałam i jeszcze dzisiaj wracam tam po zakupy.
Można kupić zielona glinkę w dużych opakowaniach - na 30 maseczek za 35 zł!
Są trwałe bardzo konturówki w pisaku do ust i do koczu (30, 40 zł) Trwałość
sprawdzałam wczoraj i faktycznie nie rozmazują się - sa na stoisku "ziemi
egipskiej).
Jest masło karite solo w pudełeczkach (do włosów, skóry, do kąpieli...)
Warto iść i zobaczyć jakie nowości proponują firmy kosmetyczne:-) No i można
zrobić zakupy, jest taniej niż w sklepach:-)
DominikaNM

Znów o balsamie - pytanie
YR wysyłkowo co nowego?
Dobra penseta