wódka a potrawy

11. Data: 2007-10-01 19:33:50

Temat: Re: wódka a potrawy
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula pisze:

> No co ;)

no nic, nie wiem, czy to zawody miłosne, czy taka profesja bywalczyni
weselnej?

> Dzięki wielkie :)

niemazaco, w Sieci pełno tego, poguglaj.
--
BBjk

12. Data: 2007-10-01 19:43:29

Od: "gruby" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk naskrobał(a):
> no nic, nie wiem, czy to zawody miłosne, czy taka profesja bywalczyni
> weselnej?

w zespole pewnikiem dziewucha śpiewa i tyle..:-)))

swagra mam muzykanta, tez weekendowo - weselny pracownik.:-)

--
Gruby

żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce

13. Data: 2007-10-01 20:01:37

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie BBjk napisał(a):

> [...]

Po pierwsze pieprzówka, która idzie "jak woda" ;)
Mój sprawdzony przepis:
http://slawi.int.pl/pieprzowka.txt

Poza tym wódka w wersji damskiej o dużej sile rażenia ;)

Kukułczanka:

0.5l wódki przelać do flaszki 0.7
pokruszyć i wsypać 1,5 paczki kukułek (polecam Wawel, za inne nie ręczę)
mieszać nawet kilka razy dziennie
jak sie wszystko rozpuści to zostaje osad, nie trzeba go usuwać
można już spożywać, ale lepsza jest jak postoi z dwa tygodnie.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

14. Data: 2007-10-01 20:03:25

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

gruby wrote:

> BBjk naskrobał(a):

> w zespole pewnikiem dziewucha śpiewa i tyle..:-)))
>
> swagra mam muzykanta, tez weekendowo - weselny pracownik.:-)

To skad by jej zostawala ta wodka? Ja obstawiam na organizatorke wesel.

MB

15. Data: 2007-10-01 20:04:37

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie panta_rei napisał(a):

> Po pierwsze pieprzówka, która idzie "jak woda" ;)
>
> Kukułczanka:

No i oczywiście można sie nadmiarem z bliźnimi podzielić ;)

Pozdrawiam.
PS. Pigwówka, przepis do znalezienia w sieci

16. Data: 2007-10-01 20:33:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:
> To skad by jej zostawala ta wodka? Ja obstawiam na organizatorke wesel.

Myślisz, że organizatorom płacą wódką lub daja łapówki w wódce?
;-)
pozdr. Jerzy

17. Data: 2007-10-01 20:38:39

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> no nic, nie wiem, czy to zawody miłosne, czy taka profesja bywalczyni
> weselnej?

Sama jestem forografem weselnym a mój mąż wideofilmowcem, więc nie ma bata
każda sobota w sezonie jest przez nas spędzana na "cudzych" weselach.

Kasiula

18. Data: 2007-10-01 20:39:27

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> Myślisz, że organizatorom płacą wódką lub daja łapówki w wódce?
> ;-)

Speszycie dziewczynę.
Obstawiam solistkę.
--
BBjk

19. Data: 2007-10-01 20:40:10

Od: "Kasiula" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Speszycie dziewczynę.
> Obstawiam solistkę.

E tam ja się nie peszę ;)
A do solistki to mi sporo brakuje...
No i mało ambitne zajęcie ;)

20. Data: 2007-10-01 20:41:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula pisze:

> Sama jestem forografem weselnym a mój mąż wideofilmowcem, więc nie ma bata
> każda sobota w sezonie jest przez nas spędzana na "cudzych" weselach.
>
> Kasiula

Przynajmniej z kieckami nie masz kłopotu - można obskoczyć kilka wesel w
tej samej ;-)

--
XL wiosenna

KIDNAPERZY