wody do ciała

1. Data: 2003-05-31 10:13:51

Temat: wody do ciała
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
chciałabym kupić sobie wodę do ciała, taką odświeżającą, która nie będzie
zawierała alkoholu, ale jednocześnie miała dość trwały zapach
doradzicie?
Ewka

1. Data: 2003-05-31 17:34:35

Temat: Re: wody do ciała
Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chciałabym kupić sobie wodę do ciała, taką odświeżającą, która nie będzie
> zawierała alkoholu, ale jednocześnie miała dość trwały zapach

W ostatnim katalogu Avon widzialam fajne mgielki perfum, nie zawieraja
alkoholu, nadaja sie na plazowanie no i fajnie pachna, cena chyba cos okolo
23zl za 70 ml.
Magda

1. Data: 2003-05-31 18:18:41

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> W ostatnim katalogu Avon widzialam fajne mgielki perfum, nie zawieraja
> alkoholu, nadaja sie na plazowanie no i fajnie pachna, cena chyba cos
> [...]

A jak z ich trwaloscia? bo slyszalam ze nie zabardzo...

pozdrawiam,
El@

--------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-06-01 11:56:11

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El@" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> okolo
> >

> A jak z ich trwaloscia? bo slyszalam ze nie zabardzo...
>
> pozdrawiam,
> El@

Tego jeszcze nie wiem, konsultantka zapewniala ze spox, jak narazie czekam
na paczuszke:)
Magda

1. Data: 2003-06-01 17:33:56

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego jeszcze nie wiem, konsultantka zapewniala ze spox, jak narazie czekam
> na paczuszke:)
> Magda

Ja zakupilam sobie mgielke Little Black Dress i musze stwierdzic ze myslalam
ze bedzie mniej trwala. Wiadomo ze to nie to samo co woda toaletowa na
alkoholu, ale zapach utrzymuje sie na skorze przez pare godzin.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-06-02 15:29:19

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam wczoraj mgielke Avon For Away - i co? i wcale nie jestem
zadowolona! Pachnie ladnie, ale jest strasznie nietrwala, w ciagu
dzisiejszego dnia prysnelam sie kilka razy w te same miejsca i raczej kicha
z zapachu. Nie wiem jak inne mgielki, ale tej nie polecam.
Magda

Sztuczne paznokcie - alternatywa dla tipsów
widzialyscie kajah w playboy'u???
[Kraków] Impreza kosmetyczna
Znów o balsamie - pytanie
YR wysyłkowo co nowego?