wojna?

1. Data: 2001-09-11 14:42:35

Temat: wojna?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to moze oznaczac wojne? Amerykanie zrobia pieklo na Bliskim wschodzie

1. Data: 2001-09-11 14:48:57

Temat: Re: wojna?
Od: "Aldik" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> czy to moze oznaczac wojne? Amerykanie zrobia pieklo na Bliskim wschodzie

Jak na mój gust jesteśmy świadkami rozpoczęcia III wojny światowej. USA nie
puszczą płazem tego co się dzieje, a NATO trzymająw garści, więc nie liczcie
na misję pokojową. Szanse uniknięcia wojny są praktycznie zerowe według mnie
:(
Przypominam, że my też jesteśmy w NATO...

Pozdry

Aldik

-- Władza to nie tylko to co masz,
-- ale także to co twoi wrogowie sądzą, że masz
-- (Saul Alinsky)

1. Data: 2001-09-11 14:55:04

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aldik" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
mnie
> :(
> Przypominam, że my też jesteśmy w NATO...

Słow brak.

almada

1. Data: 2001-09-11 16:02:41

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almada" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Aldik" <a...@g...pl> wrote in message
> wschodzie

> nie
> liczcie
> mnie
> >

> Słow brak.
>
> almada
>
> Mato, aż ciarki przechodzą, Amaryka takie mocarstwo....nie odpuści, o nie.
:-((
Dorunia

1. Data: 2001-09-11 16:33:06

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(
> Dorunia
>
> Władze Rosji wprowadziły specjalne środki bezpieczeństwa w związku z zamachami w
Stanach Zjednoczonych. Rosja postawiła w stan bojowej gotowości wojska obrony
przeciwlotniczej i wojska lądowe. Wprowadzono środki bezpieczeństwa w obiektach
użyteczności publicznej. Miast mają pilnować wzmocnione oddziały milicji.

1. Data: 2001-09-11 16:59:50

Od: "Setsuna" <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> wrote in message
> czy to moze oznaczac wojne? Amerykanie zrobia pieklo na Bliskim wschodzie

Bush jest zapalencem, chyba nie unikniemy wojny :-(

1. Data: 2001-09-11 17:32:55

Temat: Odp: wojna?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Setsuna <m...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:nyrn7.21083$9...@n...server.ntl
i.net...
> Bush jest zapalencem, chyba nie unikniemy wojny :-(

My jak my. Nie wiem co to wszystko moze oznaczac dla Europy???

1. Data: 2001-09-11 17:39:33

Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał...

> My jak my. Nie wiem co to wszystko moze oznaczac dla Europy???

A kto jest środkowo-europejskim "przyczółkiem" Stanów Zjednoczonych?
Jako cel symboliczny (czyli ci, którzy ze Stanami trzymają i
prezentują niejako amerykański punkt widzenia) Polska jest
znakomita. Całe szczęście, że leżymy głęboko pomiędzy Europą
Zachodnią i Rosją i jako cel bezpośredni nie bardzo się
nadajemy...

Pozdrawiam,
Alex

1. Data: 2001-09-11 17:47:18

Od: "Alex P. J. [Scorpio]" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> napisał...

> Najgorsze jest to, ze Talibowie trzymaja swe oszolomskie paluchy na
> atomowym guziku - Amerykance niewiele moga zrobic... Chyba, ze Bush
> potwierdzi swa glupote, nie przejmujac sie tym...

Poza wszystkimi faktami, jakie są podawane w sieci i TV,
zainteresowała mnie ciekawostka, jaką wyczytałem na grupie
pl.regionalne.wroclaw:

=====
> "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus
> 1654"

Nostradamus pisał też o walących się (czy palących się, już nie pamiętam
dokładnie) "górach zbudowanych przez ludzi w wielkim mieście", które leży
na długości geograficznej odpowiadającej Nowemu Jorkowi. W mordę, kurna,
jeża. Zresztą jeśli ktoś się interesował kodem biblii, to tam zdaje się
też było coś na ten temat, muszę odświeżyć wiadomości...

Do tego dochodzą przepowiednie o kataklizmach, których w ostatnich
czasach bez liku (powodzie, trzesienia ziemi, huragany itd), mającymi
pojawiać się właśnie przed wybuchem 3. wojny.
=====

Pozdrawiam,
Alex

1. Data: 2001-09-11 17:47:33

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna T. Nowak" wrote:

> [...]

atomowym guziku - Amerykance niewiele moga zrobic... Chyba, ze Bush
potwierdzi swa glupote, nie przejmujac sie tym...

kucharze za Oceanem!!!
prosba banalna a propos chrzanu
Co jesc na obczyznie?
Salatka z makaronem