Re: wojna, przemoc bin Laden

Data: 2002-06-22 17:13:59
Temat: Re: wojna, przemoc bin Laden
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" napisal:

> co zrobic zeby nie bylo na swiecie przemocy,
> wojen, binladenowcow itd....trzeba naklonic
> kobiety na calym swiecie zeby nie rodzily
> chlopcow, proste nie ?

Chyba nie do konca. Z tego co dotychczas zaobserwowalem, to wlasnie
kobiety sa bardziej konfliktowe w okreslonych grupach. Zazwyczaj faceci
gdy maja do siebie problem to rozwiazuja go otwarcie - albo rozmowa, albo
krotka wymiana ciosow, po ktorej wlasciwie moga isc razem na piwo. W
wypadku kobiet pojawia sie autentyczna nienawisc, intrygi, podkopywanie
dolkow. Nie znam zbyt wielu przypadkow, aby po jakims czasie sie dogadaly.
Najczesciej wzajemna niechec pozostaje na bardzo dlugo.
Gdyby wiec na swiecie zostaly same kobiety to IMHO wczesniej czy pozniej
wojna by wybuchla i bylaby juz ostatnia.

> dziewczynki probowaly pojsc na ugode z
> "ofiara" ze "mi tak kazali", itp.,

IMHO to zwykly sposob chronienia swoich tylow. Skoro nie moge wbic miecza
w trzewia przeciwnika to udam przyjaciela i wbije sztylet w plecy ;)

> samce szymansow bija sie o to zeby byc na
> szczycie hierarchii, a kto jest na szczycie ten
> dupczy wszystkie samice,

Jednak samiec nie pokrywa samicy dlatego, ze jest na szczycie. On ja
pokrywa dlatego, ze ona chce byc pokryta przez samca znajdujacego sie na
szczycie, a to jednak spora roznica.

> od to dlatego robi, on to robi dlatego milego
> uczucia jakie jest podczas uprawiania seksu

Bardziej chodzi jednak o przekazanie genow. Natura dlatego uczynila akt
prokreacji przyjemnym, bo gdyby byl czyms paskudnym jak zastrzyk na
przyklad, to gatunki by wymieraly. Dla samej przyjemnosci (a wiec akt
prokreacji nie jest najwazniejszy w danej chwili) robi to chyba stosunkowo
niewiele gatunkow zwierzat poza czlowiekiem. Wiem, ze delfiny, jakies
malpy (byc moze jednak szympansy, ale nie jestem pewien) i chyba jeszcze
jakis gatunek.

> a Osama bin Laden..... a w co wierza
> muzlumanie?

W Allaha