wolne miejsce

1. Data: 2002-03-12 08:33:03

Temat: wolne miejsce
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Wczoraj na TVN - Rozmowy w toku, temat Padaczka.
Rozsmieszyla mnie wypowiedz pewnej osoby jak mowila ze... siedziala z
kims w autobusie rozmawiali na temat tej choroby , a wokol zrobil sie
luz i wolne miejsca z tego tylko powodu , aby przypadkiem sie nie
zarazic. Komedia na calego, dawno tak sie nie ubawilem :). Moge tak samo
zauwazyc dot. mojej choroby. Zawsze wracajac z pracy siadam sobie, a
kolo mnie wolne miejce, bedzie tlok w autobusie, scisk, a nikomu nie
przyjdzie do glowy zeby kolo mnie usiasc. Ja nie zarazam. Wiele osob nie
zdajac sobie sprawy ze moze przypadkiem siedziec i ocierac sie o chorego
na HIV i na AIDS i tu wszystko OK. Ciekawe jak by tkos sie o tym
dowiedzial ?:)) Pewnie ta chora osoba jechla by sama wtedy, caly autobus
dla tej osoby z HIV.

Jacek Kruszniewski- Ustron 2000 wiele czasu spedzilismy razem . Czy
zaraziles sie ode mnie? pewnie tak, ale ja o kuli nie chodze. czyli nie
przeniosles tego wirusa
Robert Szymczak siedzialem kolo ciebie , jakos do tej pory nie siedze na
wozku, ani ty nie masz poblemu z mowa jak ja czyli wszystko OK ;)))

Pozdrawiam
W.

2. Data: 2002-03-12 08:54:53

Temat: Re: wolne miejsce
Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Robert Szymczak siedzialem kolo ciebie , jakos do tej pory nie siedze na
> wozku, ani ty nie masz poblemu z mowa jak ja czyli wszystko OK ;)))

To już wiem, skąd się wzięła moja choroba - czytam grupę i tu zaraziłem się
od Roberta;-))))))))))))))))))))))))))))))).

A tak przy okazji dałeś dobre podsumowanie całej dyskusji z wątku 5-10-15.
Pozdrawiam i dalej idę zarażać
Prusak

3. Data: 2002-03-12 09:09:37

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):
> Robert Szymczak siedzialem kolo ciebie , jakos do tej pory nie siedze na
> wozku, ani ty nie masz poblemu z mowa jak ja czyli wszystko OK ;)))

Poczekaj, poczekaj, mój wirus ma długi okres inkubacji w organiźmie
nosiciela :-))

Pozdrówka,
Robert

4. Data: 2002-03-12 09:14:11

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NeoN <r...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...
> [...]
> Robert Szymczak siedzialem kolo ciebie , jakos do tej pory nie siedze na
> wozku, ani ty nie masz poblemu z mowa jak ja czyli wszystko OK ;)))

Witam!

Również wczoraj oglądałam ten program -przede wszystkim przez to, że sama
mam epilepsję. Ta sytuacja o jakiej była mowa mnie też zbulwersowała i za
razem lekko rozśmieszyła - mit krążący pp społeczeństwie "nie siadaj obok
chorego bo się jeszcze zarazisz" -śmieszne! Niestety on cały czas krąży...i
jest mocno zakorzeniony nie ważne już nawet jaka to choroba czy Hiv,
epilepsja, czy może zwykłe porażenie mózgowe...to i tak ludzie odsuwają się
od Nas -po przecież "nawet stojąc obok człowieka na wózku można zarazić się
tym i samemu później siedzieć na wózku - lub też właśnie czy przebywanie z
osobą chorą na hiv,epi itd -to może być zarazliwe - nie siadaj tam!" BZDURA!
Wszelaka bzdura! Choć niestety sama zauważam owoce tego mitu -zauważyłam to
jeszcze w szkole (LO) a teraz już poza nią też to widzę.
I czuję juz tylko zażenowanie bo wiem że jak tylko przyznam się że mam epi
(nie mówię o paru innych moich chorobach:)) to widzę że ludzie odtrącają
mnie i odsuwają się.....-znów do głosu dochodzi mit "tym można się
zarazić!"........

A co Wy o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Majka_Cz

5. Data: 2002-03-12 09:14:13

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prusak napisał(a):
> To już wiem, skąd się wzięła moja choroba - czytam grupę i tu zaraziłem się
> od Roberta;-))))))))))))))))))))))))))))))).

To na zdrowie :-)

Pozdrówka,
Robert

6. Data: 2002-03-12 15:02:05

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co...
Wydaje mi sie, ze to swiadczy tylko i wylacznie o tym, ze nasze
spoleczenstwo jest nie tylko nietolerancyjne, ale i po prostu CIEMNE ;-)
oraz ulega przesadom - taka masa latwo jest manipulowac... :-(

--
pozdr.
robercikus

7. Data: 2002-03-13 08:49:51

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do Wojtka zwanego NeoN-em

Tak, myślę że się czymś zaraziłem:
- grupą !!!
- IRC-em
i innymi komunikatorami :-))

a tak - zobaczymy w lipcu !!!

robercikus napisał(a):

> [...]
> spoleczenstwo jest nie tylko nietolerancyjne, ale i po prostu CIEMNE ;-)
> oraz ulega przesadom - taka masa latwo jest manipulowac... :-(

Niestety - też to oglądałem :)
I mi sie nasunęła myśl że te poglądy mają też ozwierciedlenie w stosunka
damsko-męskich - temat bumerang

Ale jeżeli społeczeństwa ma takie stereotypy tak zakodowane !!!! - to tweety
się wcale nie dziwię - bo to jest właśnie efekt tego - i to jest w
podświadomości - nawet ona o tym może nie wiedzieć.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

8. Data: 2002-03-13 10:43:41

Od: "Jacek Kr" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Z przykrością muszę się z Tobą zgodzić w całej rozciągłości.Najgorsze jest
to,że jest grupa przywódczych jednostek perfidnie wykorzystujących
niewykształcenie całych grup społecznych i jątrzących.O kim mówię sam sobie
dopowiedz.
Jacek
Użytkownik robercikus <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c8e18a1$...@n...vogel.pl...

9. Data: 2002-03-14 10:44:30

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <r...@c...pl> wrote in message news:3C8DBD3D.40C2C78B@clan.pl...
> na HIV i na AIDS i tu wszystko OK. Ciekawe jak by tkos sie o tym
> dowiedzial ?:)) Pewnie ta chora osoba jechla by sama wtedy, caly autobus
> dla tej osoby z HIV.

Obawiam sie ze wywaliliby taka osobe z autobusu :((

--
Serdecznie Pozdrawiam, Pituś :-)
GG: 1435285

10. Data: 2002-03-14 10:52:41

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kr" <j...@h...com> wrote in message
> [...]
> to,że jest grupa przywódczych jednostek perfidnie wykorzystujących
> niewykształcenie całych grup społecznych i jątrzących.O kim mówię sam

:)))))))) Bravo Jacek!!!!! Tak trzymac!!!

--
Serdecznie Pozdrawiam, Pituś :-)
GG: 1435285

WIELKA SWIATOWA LICHWA...