Re: "wolność" seksualna

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "wolność" seksualna
Date: Sun, 1 Nov 2015 14:56:57 -0600
<n12133$458$1@node1.news.atman.pl> <n129gk$vo6$1@dont-email.me>
<n12a5k$h55$2@news.icm.edu.pl> <n12bnj$7jg$1@dont-email.me>
<1a6twhagx213e$.1mjjqdamnmm8z.dlg@40tude.net>
<n12hve$ul3$1@dont-email.me> <z...@4...net>
<n12jcu$43n$1@dont-email.me>
<1kzpfsbf7hobn$.1cv5fk3g56z2o$.dlg@40tude.net>
<n12m1p$dvj$1@dont-email.me> <12dnrles0rmqw.wx77h5lrs9rb$.dlg@40tude.net>
<n12nv2$lc2$1@dont-email.me> <n12o5u$gvj$2@node2.news.atman.pl>
<ca3nyshck58c.1ads172akzp25$.dlg@40tude.net> <n133ap$5pe$1@dont-email.me>
<1qf0rq557bglh$.1x8g6j708o744$.dlg@40tude.net>
<n13ekq$m0a$1@dont-email.me> <c...@4...net>
<n13kg5$g4k$1@dont-email.me> <qbm1v2ekdqtv.x6ssqugm5zan$.dlg@40tude.net>

news:qbm1v2ekdqtv.x6ssqugm5zan$.dlg@40tude.net...
> [...]

Nic nam nie napiszesz na temat słowa popkultury "zadziało"?
Co to znaczy "zabójstw by się zadziało"?

> [...]
> pozostawianie rzeczowników w przypadkach zależnych bez odmiany, a także
> mieszanie końcówek różnych rodzajów, np. dwa grosz, dać to pan profesorzu,
> jechać do Krakowy, nad jeziorą[49][50][51]
> używanie biernika zamiast dopełniacza lub na odwrót, np. nie stracił
> nadzieję, ja taki interes nie chcę, pragnie dobro ojczyzny, bardzo szanuje
> Pańskiego honoru[52][53][54]
> niepotrzebne użycie lub błędne opuszczenie przyimka, np. pisze z
> piórem, żałować na swój czyn, bać się za kogoś, musicie być wspólniczką od
> tego młodego człowieka, uszli życiem[55][56][57]

I które z tych błędów językowych zauważasz u mnie?
Bo jakoś nie umiem siebie dopasować do żadnego z tej listy...
Oj, chyba naciągasz tą swoją teoryjkę.

> Miło było ponownie nauczyć Pan coś mądre :->

Dużo mnie ostatnio "nauczyłaś" z chemii :-)))) Ale ubawu było co nie miara.