Re: "wolność" seksualna

Data: 2015-11-01 21:56:57
Temat: Re: "wolność" seksualna
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

news:qbm1v2ekdqtv.x6ssqugm5zan$.dlg@40tude.net...
> [...]

Nic nam nie napiszesz na temat słowa popkultury "zadziało"?
Co to znaczy "zabójstw by się zadziało"?

> [...]
> pozostawianie rzeczowników w przypadkach zależnych bez odmiany, a także
> mieszanie końcówek różnych rodzajów, np. dwa grosz, dać to pan profesorzu,
> jechać do Krakowy, nad jeziorą[49][50][51]
> używanie biernika zamiast dopełniacza lub na odwrót, np. nie stracił
> nadzieję, ja taki interes nie chcę, pragnie dobro ojczyzny, bardzo szanuje
> Pańskiego honoru[52][53][54]
> niepotrzebne użycie lub błędne opuszczenie przyimka, np. pisze z
> piórem, żałować na swój czyn, bać się za kogoś, musicie być wspólniczką od
> tego młodego człowieka, uszli życiem[55][56][57]

I które z tych błędów językowych zauważasz u mnie?
Bo jakoś nie umiem siebie dopasować do żadnego z tej listy...
Oj, chyba naciągasz tą swoją teoryjkę.

> Miło było ponownie nauczyć Pan coś mądre :->

Dużo mnie ostatnio "nauczyłaś" z chemii :-)))) Ale ubawu było co nie miara.