wolny czas z mężem

1. Data: 2002-12-07 17:08:03

Temat: wolny czas z mężem
Od: "Justynka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym się dowiedzieć jak spędzacie wolne, zimowe wieczory z partnerem
życiowym?
Oglądanie tv i gry komputerowe odpadają.

Pozdrawiam
Justa

2. Data: 2002-12-07 20:04:51

Temat: Re: wolny czas z mężem
Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <ast9ul$ma$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> Justynka napisał(a):

> Chciałabym się dowiedzieć jak spędzacie wolne, zimowe wieczory z partnerem
> życiowym?
> Oglądanie tv i gry komputerowe odpadają.

hmmm, kiedys to bylo juz walkowane, mozna zajrzec do archiwum, szkoda ze
wymienialem dysk na nowy, gdyz tam mialem archiwum od pocztkow istnienia
grupy.
Ale mozna sie raz powtorzyc, a i jest wielu nowych grupowiczow.
Czasu w tygodniu z TZ mamy malo na takie wieksze rodzinne spedzanie
czasu, rozbiegaja sie nam godziny pracy, widzimy sie pod koniec dnia ok
godz 18:00. Wypijemy razem kawke, pomoge przy kolacji, pobrykam z
dzieciakiem. On sie ulula, i brykamy razem w lozku, cos obejrzymy w TV.
Zas soboty i niedziele staramy spedzic sie juz razem, wyskoczymy do
znajomych, na spacer, do pizzeri badz kawiarni. W soboty czesto zawozimy
naszego syna do dziadkow, wybieramy sie wieczorem na dyskoteke.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-12-08 10:33:02

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justynka napisał(a) w wiadomości: ...
>Chciałabym się dowiedzieć jak spędzacie wolne, zimowe wieczory z partnerem
>życiowym?

justynko, to jeszcze jes istotne, czy macie dzieci i gdzie mieszkacie.

my w tygodniu to nie mamy na nic czasu - na zadne wyjscia itd. natomiast w
weekendy chodzimy na pyszna kawusie do tych fajnych nowych kawiarni, gdzie
mozna poczytac gazetke, albo pograc w monopol:) chodzimy do kina, teatru,
lubimy tez wedrowac po centrach handlowych-dopiero dzieki nim zakupy dla
mnie sa przyjemnoscia. spotykamy sie z przyjaciolmi, no i przymierzamy sie
do zapisania sie na joge.

4. Data: 2002-12-08 14:50:45

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie polecam wystawę plakatów zdjęciowych T.Gudzowatego na ogrodzeniu
Łazienek,
są śliczne i ciepłe. A przy okazji zdrowy spacer:)

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asv6o3$3pk$...@f...acn.pl...

prezent
Paszport