wosk do naprawy blatu kuchennego

1. Data: 2010-03-28 16:47:45

Temat: wosk do naprawy blatu kuchennego
Od: "tom" <g...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
googlam i googlam i nie mam odpowiedzi, co za rodzaj wosku (a jest ich
kilka), służy naprawie blatu kuchennego (małe wgniecenie z przerwaniem
ciągłości powierzchni), żeby zabezpieczyć przed wilgocią i "spuchnięciem".
Używaliście czegoś konkretnego do takich napraw?
z góry dziękuję za jakąś wskazówkę i pozdrawiam
tom

2. Data: 2010-03-28 20:30:26

Temat: Re: wosk do naprawy blatu kuchennego
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego akurat wosk?
Jacek

3. Data: 2010-03-30 16:55:07

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego akurat wosk?
> Jacek

Tak z ciekawości, a co nadaje się jeszcze do trwałej naprawy uszkodzonego
blatu.?
Pozdrawiam,
Jarek

4. Data: 2010-03-30 17:09:05

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żywica chemoutwardzalna, np. epoksydowa
Jacek

5. Data: 2010-03-30 18:00:42

Od: "tom" <g...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał
> Dlaczego akurat wosk?
> Jacek

bo wosk się sprawdził przez ostatnie 1,5 roku (nałożony w ramach
reklamacji), tylko się już powoli wykrusza..
uszkodzenie nastąpiło w wyniku upadku ciężkiego przedmiotu i jest
niewielkie - wosk na blacie kuchennym, przy odpowiednim doborze koloru jest
niezauważalny i doskonale spełnia rolę zabezpieczenia przed wilgocią.

A w zapytaniu chodziło mi o rozróżnienie pomiędzy woskami twardymi i
miękkimi, poza tym niektóre z nich są tylko do blatów z "pełnego" drewna..

pozdr
tom.

6. Data: 2010-03-31 16:33:29

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żywica chemoutwardzalna, np. epoksydowa
> Jacek

Dzięki ;)
Pozdrawiam
Jarek

ogrzewanie C.O. gazowe i na opal staly PROBLEM
Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?
Somat Perfect Gel
Jak sobie radzić z twardą wodą?
Plytka zmywarka?