wpadki kulinarne

1. Data: 2004-02-05 20:43:52

Temat: wpadki kulinarne
Od: "Magda Franczyk" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zdarzyly sie Wam jakies smieszne wpadki, z ktorych warto byloby sie
posmiac w wiekszym gronie ?:-)
Jedna z moich najzabawniejszych historii zdarzyla mi sie, kiedy bylam bardzo
zaaferowana robieniem rosolu na rodzinna uroczystosc. ...I gdy rosołek sie
ugotował-doprawiłam go ,zamieszałam i ...odcedziłam do zlewu... ;-)))

pzdrwm.

Magda.

1. Data: 2004-02-05 20:56:30

Temat: Re: wpadki kulinarne
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdarzyly sie Wam jakies smieszne wpadki, z ktorych warto byloby
sie
> posmiac w wiekszym gronie ?:-)
Mogą być cudze?

Musiałam wyjść dzisiaj po południu. Zostawiłam dziecko z teściową, a w
kuchni przygotowaną zapiekankę, którą trzeba było tylko upiec.
Powiedziałam teściowej, o której ma włączyć piekarnik, na jaką
temperaturę nastawić i ile czasu piec.
A ona ją podgrzała w mikrofali...
Na szczęście surową zapiekankę zjadł tylko mój mąż, dziecko ja
nakarmiłam po powrocie. :-)

Podobną historię miałam ostatnio u rodziców: ugotowałam dziecku zupę,
ale zanim zdążyłam ją przetrzeć przez sitko, moja mama zupę odlała i
podała jako jarzyny do obiadu. Podobno były bardzo dobre. :-)

Hania

1. Data: 2004-02-05 21:23:43

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdarzyly sie Wam jakies smieszne wpadki, z ktorych warto byloby sie
> posmiac w wiekszym gronie ?:-)

http://groups.google.com/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&
ie=ISO-8859-2&scoring=r&
q=wpadki+kulinarne+group%3Apl.rec.kuchnia
oraz
http://groups.google.com/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&
ie=ISO-8859-2&scoring=r&
q=pora%BFka+kulinarna+group%3Apl.rec.kuchnia

D.

1. Data: 2004-02-05 21:41:44

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
http://groups.google.com/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&
ie=ISO-8859-2&scoring=r&
> q=pora%BFka+kulinarna+group%3Apl.rec.kuchnia

Oraz
http://www.tinyurl.com
oraz
http://glinki.com

;-)

Hania

1. Data: 2004-02-06 07:42:57

Od: "Ela K." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Franczyk" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sie
> ugotował-doprawiłam go ,zamieszałam i ...odcedziłam do zlewu... ;-)))

znajoma kiedys przyszla na kawe i chciala Nescafe, mialam polowe duuuzego
sloika tej kawy, odsypalam do filizanki dla niej lyzeczke, a reszte -
zalalam wrzatkiem...

Ela K.

1. Data: 2004-02-06 20:00:32

Od: "news.tpi.pl" <k...@n...serwey.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela K." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> znajoma kiedys przyszla na kawe i chciala Nescafe, mialam polowe
duuuzego
> sloika tej kawy, odsypalam do filizanki dla niej lyzeczke, a reszte -
> zalalam wrzatkiem...

Moja mama zalala podobnie kawe.... w mlynku do mielenia- elektrycznym.
Dobrze ze w miare szczelny byl:-)

Kropelka

> Ela K.

czy ktos mi moze podac ciekawy przepis na ciasto z jabłkami??
jak zrobic dobre ciasto z jabłkami??
juz nie mam sily, pomozcie...
dziecięce ciasteczka - help
POTRZEBUJĘ POMOCY!