wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety

1. Data: 2010-08-25 22:37:57

Temat: wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety
Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Poszukuję rzetelnego źródła informacji na temat wpływu cyklu
miesiączkowego na:
-zachowanie kobiety (np. stopień pozytywnych/emocji emocji),
-aktywność kobiet - np. kiedy mają ochotę uprawiać sporty,
-aktywność seksualną,
oraz na inne sfery życia.

Nie znalazłem także informacji jak statystycznie rozkłada się długość
cyklu w populacji, jak rozkłada się regularność cyklu i czy duże
zaburzenia długości można zaobserwować.
Niektóre nienaukowe/niemedyczne źródła mówią, że kobiety mające
nieregularny okres, podczas regularnego współżycia mają już
regularny.

Czy polecacie mi jakieś rzetelne źródło informacji związane z wspływem
okresu na zachowania kobiet?
Z jednej strony oczekuję sprawdzonych (medycznie, psychiatrycznie,
psychologicznie) informacji, z drugiej, żeby każdy laik dał radę przez
to przebrnąć.

Dziękuje i pozdrawiam !

2. Data: 2010-08-26 07:28:59

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-26 00:37, Hollow Quincy pisze:
> [...]
> Z jednej strony oczekuję sprawdzonych (medycznie, psychiatrycznie,
> psychologicznie) informacji, z drugiej, żeby każdy laik dał radę przez

Ozen sie to poczujesz na wlasnej skorze.

:):):)

3. Data: 2010-08-26 12:44:42

Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sie, 09:28, konieczko <t...@o...pl> wrote:
> W dniu 2010-08-26 00:37, Hollow Quincy pisze:
[...]
> Ozen sie to poczujesz na wlasnej skorze.
> :):):)

No ale ja chciałem rozpocząć poważną dyskusję na ten temat ;P
Zanim się ożenię, wolę przeczytać z wiarygodnych źródeł co mnie
czeka ;P

4. Data: 2010-08-26 14:08:06

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-26 14:44, Hollow Quincy pisze:
> [...]
>
> No ale ja chciałem rozpocząć poważną dyskusję na ten temat ;P
> Zanim się ożenię, wolę przeczytać z wiarygodnych źródeł co mnie
> czeka ;P

Nic dobrego !
:):):)

5. Data: 2010-08-26 16:38:53

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No ale ja chciałem rozpocząć poważną dyskusję na ten temat ;P
> Zanim się ożenię, wolę przeczytać z wiarygodnych źródeł co mnie
> czeka ;P

Zapytać narzeczonej nie możesz?

--
animka

6. Data: 2010-08-26 19:42:40

Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sie, 18:38, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
[...]
> Zapytać narzeczonej nie możesz?

Dyskusja skręciła w złym kierunku.
Ja poszukuje konkretnych rzetelnych informacji, bez żartów.

7. Data: 2010-08-26 21:51:11

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hollow Quincy" <h...@g...com> napisał w wiadomości
grup
2000yqz.googlegroups.com...
> [...]
>
> Nie znalazłem także informacji jak statystycznie rozkłada się długość
> cyklu w populacji, jak rozkłada się regularność cyklu i czy duże

prozno szukac czegos o PMS (premenstrual stres)
jeszcze mniej jest o PMS (postmenstrual stres)
....poruszenie tematu PMS (permanent menstrual stres) powoduje odsadzenie od
czci i wiary oraz oskarzenia o seksizm przez kobiety
....dlaczego????
...BO_TAK!!!!!

praktyk plumke

8. Data: 2010-08-26 21:53:35

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-26 21:42, Hollow Quincy pisze:
> On 26 Sie, 18:38, animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
>
> Dyskusja skręciła w złym kierunku.
> Ja poszukuje konkretnych rzetelnych informacji, bez żartów.

Od narzeczonej powinieneś mieć najrzelelniejsze informacje.

--
animka

9. Data: 2010-08-27 09:02:37

Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sie, 23:53, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
[...]
> Od narzeczonej powinieneś mieć najrzelelniejsze informacje.

Narzeczona nie posiada danych statystycznych z całej populacji.
Posiada jedną wyrywkową wartość.

Czy konsultacja u lekarza ginekologa powinna pomóc mi w uzyskaniu
takich informacji ? (mówię poważnie)

10. Data: 2010-08-27 10:37:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Z jednej strony oczekuję sprawdzonych (medycznie, psychiatrycznie,
> psychologicznie) informacji, z drugiej, żeby każdy laik dał radę przez

Jeśli pytasz poważnie, to polecam książkę Louann Brizendine "Mózg
kobiety". Z tym że traktuje ona w ogóle o wpływie hormonów na zachowanie
kobiety na przestrzeni jej życia - zarówno w cyklach miesięcznych, jak i
kolejnych etapów życia: dojrzewania, dojrzałości i "przejrzałości" płciowej.

Książka z rodzaju popularno-naukowych. Autorka jest neuropsychiatrą.

Ewa

Rak a badanie krwi - czy tak można wykryć nowotwór
Problem z uchem
Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: l
impas w leczeniu
Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: l