wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety

11. Data: 2010-08-27 11:29:56

Temat: Re: wpływ cyklu miesiączkowego na zachowanie kobiety
Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim się ożenię, wolę przeczytać z wiarygodnych źródeł co mnie
> czeka ;P

Nie doszukuj sie absolutnie żadnej logiki w zachowaniu.
Jeśli coś źle zrobiłeś/powiedziałeś/pomyślałeś -> przeproś
Jeśli ona coś żle zrobiła... -> przeproś
Jeśli nikt nic źle nie zrobił... -> przeproś

I wogole to nie tym tonem i nie z taka mina, jesli chcesz cos powiedziec!

Pozdro
Lemon

12. Data: 2010-08-27 17:43:39

Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Sie, 12:37, medea <x...@p...fm> wrote:
[...]
> Jeśli pytasz poważnie, to polecam książkę Louann Brizendine "Mózg
> kobiety". Z tym że traktuje ona w ogóle o wpływie hormonów na zachowanie
> kobiety na przestrzeni jej życia - zarówno w cyklach miesięcznych, jak i
> kolejnych etapów życia: dojrzewania, dojrzałości i "przejrzałości" płciowej.
>
> Książka z rodzaju popularno-naukowych. Autorka jest neuropsychiatrą.
>
> Ewa

Dziękuję !!! Chociaż jedna osoba potraktowała temat poważnie. Jutro
rano biegnę do księgarni.

Czekam na kolejne propozycje, jak zdobyć rzetelne informacje na ten
temat.

13. Data: 2010-08-27 20:22:55

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 19:43, Hollow Quincy pisze:
> [...]
> rano biegnę do księgarni.
>
> Czekam na kolejne propozycje, jak zdobyć rzetelne informacje na ten

Niczego ciekawego tam nie znajdziesz, zadna kobieta nie napisze prawdy o
sobie. Kobiety to inny gatunek wez na to poprawke.

14. Data: 2010-08-27 22:14:40

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-27 22:22, konieczko pisze:

> Niczego ciekawego tam nie znajdziesz, zadna kobieta nie napisze prawdy o
> sobie. Kobiety to inny gatunek wez na to poprawke.

No tak, każdy homoseksualista tak się wyrazi. Wyszło szydło z worka.

--
animka

15. Data: 2010-08-28 12:23:59

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27-08-2010 11:02, Hollow Quincy pisze:
> On 26 Sie, 23:53, animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
>
> Narzeczona nie posiada danych statystycznych z całej populacji.
> Posiada jedną wyrywkową wartość.

A ty się z tą konkretna kobieta żenisz czy ze statystyczną populacją?

Znacie się mniej niż jeden cykl miesięczny i już ślub???
Jak ona ma okres to Ty się do niej nie zbliżasz? Budujesz jej szałas w
ogrodzi i nie ma prawa wychodzi dopóki nieczysta?
Czy to może jakieś kojarzone małżeństwo w stylu muzułmańskim i Ty jej na
żywo nie widziałeś jeszcze?

W każdej innej sytuacji normalny facet wiedział by już czego ewentualnie
oczekiwać od swojej dziewczyny.
A dziewczyna wiedziałaby, czego oczekiwać od faceta.

Czy ona wie jakie śledztwo prowadzisz i jaki masz stosunek do kobiecej
fizjologii? Że masz jakieś urazy z dzieciństwa i boisz się kobiecej
menstruacji?

> Czy konsultacja u lekarza ginekologa powinna pomóc mi w uzyskaniu
> takich informacji ? (mówię poważnie)

Bosz.. biedna dziewczyna.
Już jej współczuję...

--
Maddy

16. Data: 2010-08-28 14:36:31

Od: "Strachu s." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale ja chciałem rozpocząć poważną dyskusję na ten temat ;P
> Zanim się ożenię, wolę przeczytać z wiarygodnych źródeł co mnie
> czeka ;P

Kiedys w koncu bedziesz miec regularne cykle, dolegliwosci mina po urodzeniu
pierwszego dziecka.

Ale uwazaj - nie dziala porod przez cesarke!

Strachu S.

17. Data: 2010-08-30 20:00:54

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy konsultacja u lekarza ginekologa powinna pomóc mi w uzyskaniu
>takich informacji ? (mówię poważnie)
Teoretycznie pewnie tak, praktycznie na pewnie nie , i może słusznie.
A ty szukasz haka na nażeczoną?
Lepiej więc nie męcz jej swoją osobą.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

18. Data: 2010-09-03 16:38:35

Od: Hollow Quincy <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 22:00, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Ale po co te osobiste wycieczki ? Zadałem pytanie medyczne, więc nie
ma się czym ekscytować.

Książka, która poleciła koleżanka - "Mózg kobiety" jest bardzo
ciekawa. Dla wszystkich niedowiarków (w tym i mnie) dodam, że książka
ma 250 stron z czego 20 stron to wylistowane przypisy a 50 to źródła
na jakie się powołuje.

19. Data: 2010-09-03 18:10:21

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusja z trollem wnosi wylacznie satysfakcje trollowi...ale jak tam sobie
uwazasz

plumke

20. Data: 2010-09-03 21:11:57

Od: Jula <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sie, 00:37, Hollow Quincy <h...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Nie znalazłem także informacji jak statystycznie rozkłada się długość
> cyklu w populacji, jak rozkłada się regularność cyklu i czy duże
> zaburzenia długości można zaobserwować.
> Niektóre nienaukowe/niemedyczne źródła mówią, że kobiety mające
> nieregularny okres, podczas regularnego współżycia mają już
> regularny.
>
> Czy polecacie mi jakieś rzetelne źródło informacji związane z wspływem
> okresu na zachowania kobiet?
> Z jednej strony oczekuję sprawdzonych (medycznie, psychiatrycznie,
> psychologicznie) informacji, z drugiej, żeby każdy laik dał radę przez

premenstrual syndrome, w skrócie PMS
a po mojemu - jak doktor jekyll i mister hyde

[zespół napięcia przedmiesiączkowego po
raz pierwszy opisał go już w roku 1931
dr robert t. frank
z nowego jorku w pracy zatytułowanej
"hormonalne podłoże napięcia przedmiesiączkowego".
w książce pms -- premenstrual syndrome and you:
next month can be different zauważono:
"stres powstrzymuje wydzielanie hormonów,
a niedostateczna ich ilość może wywołać pewien
rodzaj nierównowagi hormonalnej, powodującej
nasilenie się symptomów pms".
powstają liczne teorie co do rzeczywistych przyczyn
oraz sposobów leczenia tego zespołu. niektórzy lekarze sądzą,
że istnieje około 18 odmian pms, z których każda
charakteryzuje się innymi objawami. z niedawno
przeprowadzonych badań wynika, iż pewien wpływ na
wystąpienie tych objawów może mieć cynk. Inne badania
pozwalają przypuszczać, że jedną z przyczyn
dolegliwości jest brak witaminy b6, wywołujący
u niektórych kobiet lekką depresję.
kobiety, które cierpią wskutek wciąż powtarzających
się stanów napięcia, szukają ulgi w leczeniu światłem,
snem bądź technikami relaksacyjnymi, sięgają po leki
przeciwdepresyjne lub czopki progesteronowe.
dotychczas nie opracowano jednak w pełni skutecznej terapii.
niekiedy lekarze radzą unikać czynników stresujących.
w celu przeciwdziałania napięciu przedmiesiączkowemu
zaleca się także regularne ćwiczenia oraz jedzenie pożywnych
posiłków.
z pewnych badań uniwersyteckich wynika, że niektórym
kobietom popadającym przed miesiączką w przygnębienie
nastrój poprawia dieta bogata w węglowodany, a uboga w białko.
pomocą w walce ze zmęczeniem i depresją może też być
systematyczna gimnastyka lub energiczny spacer w ciągu dnia.]

[klinicyści zaobserwowali następujące objawy;
przybieranie na wadze, męczenie się, bóle
stawów, skurcze żołądka, migrenę, drażliwość,
wrażliwość piersi na ucisk, napady płaczliwości,
zwiększone łaknienie i wahania nastroju.
wymienia się ponad 150 objawów pms]

Rak a badanie krwi - czy tak można wykryć nowotwór
Problem z uchem
Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: l
impas w leczeniu
Re: 2012 rok to NIE koniec swiata: l