wpływ komórki na mózg (rak mozgu)

11. Data: 2008-08-20 19:45:09

Temat: Re: wpływ komórki na mózg (rak mozgu)
Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 20:24:16 +0200, Tadeusz napisał(a):

> zechciej mnie oświecić który telefon GSM generuje oświetlenie
> (promieniowanie o długości fali około pół tysiąca nanometrów)
> i ogrzewania (promieniowanie w paśmie podczerwieni)
> z mocą choćby w rzędach wielkości porównywalną jak przy
> częstotliwościach 900/1800 MHz...

Widziales kiedy telefon albo BTS nadajacy z moca 350W? A ja mam nad glowa
taki zyrandol, co w nawet wyzszej czestotliwosci promieniowania pracuje ;)

Jasko Bartnik

12. Data: 2008-08-20 21:15:23

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz pisze:

> BTW: a spróbujesz wystawić się na ekspozycję takim promieniowaniem
> choćby generowanym np. przez piec hutniczy ?
> :)

Wiesz, tylko że w porównaniu z komórką (1-2W maksymalnie) przeciętna
słabiutka żarówka (40-100W) to "piec hutniczy" ;->

13. Data: 2008-08-20 21:15:33

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz pisze:

> ech, niektórzy to zawsze muszą zaistnieć,
> choć mogliby zastosować się do słów Tuwima:
> "Błogosławieni ci co nie mając nic do powiedzenia
> nie oblekają tego faktu w słowa"
>
> Andrzeju, w tym wątku jest mowa o PROMIENIOWANIU ELEKTROMAGNETYCZNYM
> generowanym przez różne urządzenia (w tym telefony komórkowe i BTS'y)
> i tegoż dotyczy moja wypowiedź więc bąź łaskaw nie dorabiać
> spiskowych teorii dziejów...

Ja też pisałem o PROMIENIOWANIU ELEKTROMAGNETYCZNYM generowanym przez
różne urządzenia.

14. Data: 2008-08-20 21:15:38

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> Widziales kiedy telefon albo BTS nadajacy z moca 350W? A ja mam nad glowa
> taki zyrandol, co w nawet wyzszej czestotliwosci promieniowania pracuje ;)

to znaczy że co, mózg ci się już dawno ugotował?:O)

15. Data: 2008-08-20 21:32:03

Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 23:15:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Wiesz, tylko że w porównaniu z komórką (1-2W maksymalnie) przeciętna
> słabiutka żarówka (40-100W) to "piec hutniczy" ;->

Swego czasu tak sobie myslalem: "jak mam wlaczony wzmacniacz i przychodzi
do mnie sms, to w glosnikach slysze takie dziwne >>prykanie<<. to chyba
najlepszy znak, ze emitowane przez komorke promieniowanie moze byc grozne".
Z drugiej strony jak patrze jak dziala zarowka... ona do tego wszystkiego
swieci, a z bliska to nawet niezle rozgrzac potrafi.

Jeszcze przyjdzie taki czas, ze ludzie nie beda protestowac przeciwko
kolejnym BTSom stawianym na dachu ich bloku a przeciwko latarniom na ulicy
:) To wszystko przez umiejetnie dzialajace lobby zarowkowe, ktore wmawia
nam, ze "nie znaleziono zadnych racjonalnych dowodow, wskazujacych na to,
aby zarowki mogly powodowac raka skory".

Jasko Bartnik

16. Data: 2008-08-20 23:01:26

Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Aug 2008 23:25:45 +0200, Jan Bartnik napisał(a):

> Glowne zagrozenie jakie do tej pory znam - przy dlugotrwalej rozmowie
> obniza sie czestotliwosc fal mozgowych. Na upartego mozna powiedziec, ze
> usypiaja organizm.

A tu potwierdzenie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phone_radiation_
and_health#Sleep_and_EEG_effects

Generalnie, caly material warty przeczytania.

Jasko Bartnik

17. Data: 2008-08-21 07:53:48

Od: "MZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phone_radiation_
and_health#Sleep_and_EEG_effects

> Generalnie, caly material warty przeczytania.

No to sie wyjasnilo.

Dzieki Jasko.

Wycialem dosc istotny fragment i odpowiedz na moje pytanie:

A variety of studies over the past 50 years have been done on workers
exposed to high RF radiation levels; studies including radar laboratory
workers, military radar workers, electrical workers, and amateur radio
operators. Most of these studies found no increase in cancer rates over the
general population or a control group. Many positive results could have been
attributed to other work environment conditions, and many negative results
of reduced cancer rates also occurred.[58]

po moim tlumaczeniu tj:

Roznorodnosc badan z ostatnich 50 lat, ktora zostala wykonana na
pracownikach wystawionych na wysokie promieniowanie RF miala miejsce.;
badania przeprowadzono na laboratoryjnych pracownikach ktorzy pracowali na
radar, pracownikach ktorzy pracuja przy radach wojskowych, i amatorach
pracujacych przy radarach. Wiekszosc z tych badan dowiodla, ze nie ma
wzrostu na zachorowania na raka na ogole populacji lub grupie badanej. Wiele
pozytywnych wynikow moglo zostac przypisanych do innych warunkach prac
srodowiskowych i wiele negatywnych wynikow spadku zachorowan na raka takze
mialo miejsce.

Pozdr
M.

18. Data: 2008-08-21 07:55:01

Od: "MZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiele pozytywnych wynikow moglo zostac przypisanych do innych warunkach
> prac srodowiskowych i wiele negatywnych wynikow spadku zachorowan na raka

Sorki za bledy stylistyczne, ale wiadomo o co chodzi.

M.

19. Data: 2008-08-21 07:56:51

Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Bartnik" <> napisał w wiadomości news:net...

> Widziales kiedy telefon albo BTS nadajacy z moca 350W?

widziałem wielokrotnie - BTS nadają nawet z dużo
wyższymi mocami (1 kW do anteny)
a radio-telefony czy też radiostacje również:
krótkofalarska licencja amatorska może zezwalać na 500W...

Tadeusz

20. Data: 2008-08-21 08:21:31

Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MZ" <> napisał w wiadomości news:.pl...

> [...]
> pracujacych przy radarach. Wiekszosc z tych badan dowiodla, ze nie ma
> wzrostu na zachorowania na raka na ogole populacji lub grupie badanej.

ciekawe ilu z nich trzymało antenę radaru przy głowie jak telefon GSM???
i ilu jest amatorów pracujących przy radarach? :)
poza tym chyba zapomnieli o "drobnym" szczególe:
obsługa radaru siedzi najczęściej w jakimś pomieszczeniu
będącym klatką Faradaya...

szkoda że nie wspomnieli o amerykańskich policjantach,
których w latach 70/80 wyposażono w krótkofalówki
działające z mocą 10W na częstotkliwości coś ok. 1 GHz
i odsetku ich zgonów na nowotwory...
Chyba że coś rakotwórczego było wtedy w pączkach :)

--
Tadeusz

Problemik
Swędzenie uszu
[gdzie] poradnia leczenia uzaleznien w trojmiescie
Kolonoskopia
Gdzie w Katowicach USG jądra?