Kolonoskopia

1. Data: 2008-08-17 11:40:51

Temat: Kolonoskopia
Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

10 lat temu miałem wykonany wlew kontrastowy. Cytuję oryginalny zapis
wyniku: "Zwraca uwagę wydłużenie jelita-wstępnica tworzy dodatkową pętlę w
zagięciu wątrobowym, natomiast zstępnica podwójnie wydłużona. Po dodatkowej
pętli w zagięciu śledzionowym schodzi w dół poniżej talerza biodrowego, po
czym ponownie zmierza do góry do zagięcia śledzionowego, by po utworzeniu
pętli zejść w dół do esicy". Czy w takiej sytuacji są przeciwwskazania do
wykonania kolonoskopi?

2. Data: 2008-08-18 12:11:44

Temat: Re: Kolonoskopia
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard" <r...@b...adresu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po utworzeniu pętli zejść w dół do esicy". Czy w takiej sytuacji są
> przeciwwskazania do wykonania kolonoskopi?

Nie - nie jest to przeciwwskazanie. Badanie może być jednak trudniejsze do
wykonania i bolesne. Jeśli masz wskazania do kolonoskopii, znajdź miejsce,
gdzie stosuje się analgosedację z udziałem anestezjologa.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-08-19 16:56:02

Od: "Ryszard" <r...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie - nie jest to przeciwwskazanie. Badanie może być jednak trudniejsze do
> wykonania i bolesne. Jeśli masz wskazania do kolonoskopii, znajdź
> miejsce, gdzie stosuje się analgosedację z udziałem anestezjologa.

Dziękuję za wyjaśnienie i udzielenie informacji.
Pozdrawiam
Ryszard

Gdzie w Katowicach USG jądra?
prąd