prąd

1. Data: 2008-08-16 15:45:43

Temat: prąd
Od: "sov." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kilka godzin temu powaznie kopnal mnie prad (z pieca elektrycznego
najprawdopodobniej podlaczonego do siły). Mam kilka zranien na rekach i
nodze, ale moga byc to zraniena mechaniczne bo mna niezle potrzadło. Troche
czuje sie nieswojo. Czy powinenem pojechac na izbe przyjec?
Bede wdzieczny za powazne sugestie.
sov.

2. Data: 2008-08-16 17:42:44

Temat: Re: prąd
Od: "blast" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nodze, ale moga byc to zraniena mechaniczne bo mna niezle potrzadło.
> Troche czuje sie nieswojo. Czy powinenem pojechac na izbe przyjec?

Myślę że tak. Porażenie prądem może spowodować zaburzenia rytmu serca
pojawiające się nawet wiele godzin po samym zdarzeniu.

3. Data: 2008-08-16 19:19:46

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nodze, ale moga byc to zraniena mechaniczne bo mna niezle potrzadło.
> Troche czuje sie nieswojo. Czy powinenem pojechac na izbe przyjec?

Jedź
Lepiej żeby Cię teraz ktoś oglądnął niż żeby potem rodzina żałowała, że Cię
nie wysłali...
Prąd ma takie dziwne właściwości że po dobrym kopie może się zdrowie popsuć
dopiero po kilku godzinach

--
PawełJ

4. Data: 2008-08-16 19:54:36

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej żeby Cię teraz ktoś oglądnął niż żeby potem rodzina żałowała, że
> Cię nie wysłali...
> Prąd ma takie dziwne właściwości że po dobrym kopie może się zdrowie
> popsuć dopiero po kilku godzinach
A napisałeś obok (wątek o świeżbie), że nikomu nie będziesz doradzał.
Podobnie jak twoi forumowi koledzy masz alergię na stokrotki.
Idź i lecz się.
Na to się umiera.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

5. Data: 2008-08-16 20:46:45

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> A napisałeś obok (wątek o świeżbie), że nikomu nie będziesz doradzał.
> Podobnie jak twoi forumowi koledzy masz alergię na stokrotki.
> Idź i lecz się.

Jakby ci to powiedzieć żebyś zrozumiała.
Po pierwsze - nie znam się na medycynie i na pewno nię będę nikomu wystawiał
recept co i kiedy ma wziąść.
Po drugie - wysłanie kogoś na pogotowie celem oględzin zdrowia jest bardzo
bezpieczne.
Po trzecie - tak się składa, że swego czasu miałem wiele do czynienia z
napięciami "siłowymi" i wiem co może się stać z człowiekiem bez pomocy
lekarskiej, który poczuł "ile prądu jest w gniazdku".
Po czwarte zastanawiałaś się czy ogół czy margines jest normalny? Bo zarówno
ja jak i moi "forumowi koledzy" mający alergię na stokrotkę jesteśmy w
większzości a więc jesteśmy ogółem a tylko ty jesteś za stokrotką a więc
jestes...
Po piąte widzę że mnie polubiłaś i śledzisz moje wypowiedzi.
No to mam nadzieję że przyjżysz się tym polskim literkom i zaczniesz pisać
normalnie

--
PawełJ

6. Data: 2008-08-16 22:57:36

Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nodze, ale moga byc to zraniena mechaniczne bo mna niezle potrzadło.
> Troche czuje sie nieswojo. Czy powinenem pojechac na izbe przyjec?

Tak, jedź np na pogotowie.
Przepływ prądu przez organizm może powodowac komplikacje ujawniające się po
pewnym czasie .

p47

7. Data: 2008-08-17 10:42:05

Od: "grunge fighter" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja jak i moi "forumowi koledzy" mający alergię na stokrotkę jesteśmy w
> większzości a więc jesteśmy ogółem a tylko ty jesteś za stokrotką a więc

Ja też jestem za stokrotką (choć bardziej w momentach kiedy sie
broni niz kiedy sie czepia)

grunge fighter

8. Data: 2008-08-17 15:32:04

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-08-16 22:46 pawelj napisał/a:

> Po piąte widzę że mnie polubiłaś i śledzisz moje wypowiedzi.
> No to mam nadzieję że przyjżysz się tym polskim literkom i zaczniesz pisać
> normalnie

A ja widzę, że Tobie byki Stokrotki udzieliły się.
"przyjżysz" LOL

--
animka

9. Data: 2008-08-17 15:37:26

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też jestem za stokrotką (choć bardziej w momentach kiedy sie
> broni niz kiedy sie czepia)

gratuluję
Fanklub załóż

--
PawełJ

10. Data: 2008-08-17 20:37:56

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nodze, ale moga byc to zraniena mechaniczne bo mna niezle potrzadło.
> Troche czuje sie nieswojo. Czy powinenem pojechac na izbe przyjec?
Zranienia podobne do ran ciętych to typowy objaw przy prądzie zmiennym.
Jesli powstały to musiało naprawdę mocno trzepnąć. Dobrze ,że to nie prąd
stały.

venter = no-spa?
Wypełnienia stomatologiczne (plomby) ?
przeterminowane leki