Zatrucie pokarmowe -proszę o doradę

1. Data: 2008-08-15 16:21:58

Temat: Zatrucie pokarmowe -proszę o doradę
Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przytrółem się
Objawy jest mi czasami niedobrze ,lekkie nudności ,napadowe trwające po
20 do 30 sekund bóle brzucha tak zwane jelitowe czuje tak jakbym miał jelita
pełne gazu kończące się przeważnie wypróżnieniem ,wypróżnienie taki jakby
grysik skąpy czyli nie dużo na początku były wodne są bardzo
zagazowane dużo gazów ,ból gdy dotykam brzuch po prawej stronie ,gorzko w
ustach , nie czuje osłabienia
Objawy nasilają się po dużym posiłku
Byłem u lekarza nawet mnie nie badał od razu stwierdził zwykłe zatrucie
Leki pije ale nie systematycznie
Piję nospa ,sirimarol , ramigast ,mięta i dziurawiec mam tez ortanol ale
boję się bo jest toksyczny
Po wypiciu zwłaszcza nospy czuje poprawę lepiej się czuje ,gdy leżę nie boli
Gorączki ,wymiotów nie mam
Mogło mi zaszkodzić kiełbasa , lody ,ciasto z jabłkami lub lody
Już mnie męczy 3 dzień
Co to jest ?
Co robić
Proszę o doradę tylko proszę o poważne odpowiedzi
przed chwila strasznie się spociłem
a może to wirus ?

2. Data: 2008-08-15 19:11:32

Temat: Re: Zatrucie pokarmowe -proszę o doradę
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem postępowania medyka.
Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:g84af6$pv5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Co to jest ?
> Co robić
> Proszę o doradę tylko proszę o poważne odpowiedzi

A czy cię badał?
pszez internet nie wyczuje żaden medyk np. czy masz powiększoną wątrobę
(a zapisał ci sylimarol), ani czy np. masz żułtawe oczy.
Ja zwykle jak tylko poczuję , że coś mi zaszkodziło, to na początku
piję odrobinę alkoholu.
Ale tobie nie wolno, bo wziąłeś no-spa
i możesz się pszekręcić na tamten świat od takiego połączenia.
Po za tym nie wolno alkoholu w takim pszypadku łączyć z gżybkami.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

¤¤¤ MEDYCYNA A ZYCIE WIECZNE ? ¤¤¤¤
stopy
Znaleziona na grupie dyskusyjnej medycyna
Epila Laser SI 808
skąd druk E112 ?