Re: Zatrucie pokarmowe -proszę o doradę

From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zatrucie pokarmowe -proszę o doradę
Date: Fri, 15 Aug 2008 21:11:32 +0200

Nie rozumiem postępowania medyka.
Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:g84af6$pv5$1@inews.gazeta.pl...
> Przytrółem się
> Objawy jest mi czasami niedobrze ,lekkie nudności ,napadowe trwające
> po
> 20 do 30 sekund bóle brzucha tak zwane jelitowe czuje tak jakbym miał
> jelita
> pełne gazu kończące się przeważnie wypróżnieniem ,wypróżnienie taki
> jakby
> grysik skąpy czyli nie dużo na początku były wodne są bardzo
> zagazowane dużo gazów ,ból gdy dotykam brzuch po prawej stronie
> ,gorzko w
> ustach , nie czuje osłabienia
> [...]

A czy cię badał?
pszez internet nie wyczuje żaden medyk np. czy masz powiększoną wątrobę
(a zapisał ci sylimarol), ani czy np. masz żułtawe oczy.
Ja zwykle jak tylko poczuję , że coś mi zaszkodziło, to na początku
piję odrobinę alkoholu.
Ale tobie nie wolno, bo wziąłeś no-spa
i możesz się pszekręcić na tamten świat od takiego połączenia.
Po za tym nie wolno alkoholu w takim pszypadku łączyć z gżybkami.

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)