przeterminowane leki

1. Data: 2008-08-16 13:36:54

Temat: przeterminowane leki
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie edukacyjne, wiec nie krzyczcie.

co zrobic z przeterminowanymi lekami? czy mozna je np. szczelnie spakowac i
wyrzucic do kosza, czy tez do sedesu? jesli nie, to czy kazda apteka ma
obowiazek je przyjac, czy sa wyznaczone apteki?

2. Data: 2008-08-16 17:07:39

Temat: Re: przeterminowane leki
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze 16-08-2008 15:36:
> [...]
> wyrzucic do kosza, czy tez do sedesu? jesli nie, to czy kazda apteka ma
> obowiazek je przyjac, czy sa wyznaczone apteki?

Nie powinno się wyrzucać tak po prostu - przyjmują je niektóre apteki
(ale nie wszystkie, nie ma takiego obowiązku), niekiedy miasta/gminy
organizują cykliczne zbiórki odpadów niebezpiecznych, wtedy można też
oddać leki.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2008-08-16 22:28:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> Nie powinno się wyrzucać tak po prostu

oczekiwalam wiekszego wyjasnienia:) czy grozi wylanie przeterminowanego
syropu czy aspiryny do wc?

4. Data: 2008-08-17 08:32:19

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze:
> Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

> oczekiwalam wiekszego wyjasnienia:) czy grozi wylanie przeterminowanego
> syropu czy aspiryny do wc?

aspiryny to raczej niczym, bardziej chodzi o leki drogie i
specjalistyczne a w szczególności hormonalne.

Leków złożonych żadna oczyszczalnia nie wychwyci na żadnym etapie wiec
leki zaczynają krążyć w środowisku. w USA mają z tym gigantyczny problem
przy uzdatnianiu wody pitej bo woda zawiera różne substancje z których
nie da sie jej oczyścić a sa pochodzenia właśnie z wylewania do WC.

borelioza - moja (chaotyczna) historia
Zatrucie pokarmowe -proszę o doradę
¤¤¤ MEDYCYNA A ZYCIE WIECZNE ? ¤¤¤¤
stopy
Znaleziona na grupie dyskusyjnej medycyna