Re: wrastajace wlosy

Data: 2002-08-25 21:12:48
Temat: Re: wrastajace wlosy
Od: "`bogna" <b...@w...pl>

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
news:akba0a$161$1@news.tpi.pl...
> Witam:)

i ja witam - jestem tu nowa - choc mnie juz myla ;-))))
hihi ten wie kto - z kim :))))

> Mam problem z wrastajacymi wlosami.

i ja mam takowy - radze sobie tak, iż po usunieciu wloskow
uzywam "Tanita" zel po depilacji - bo usuwam tez niestety wloski "wasiki"
malutkie z twarzy
i czesto jest zaczerwnienie a na twarzy to bleeeee
efekt jest i czuje sie wspaniale ;-:))) ble...ale reklama mi wyszla - hih
;-))
sposoby sa rozne - moj taki
dodatkowo - przy kazdej kapieli pomiedzy goleniem masuje skore
i zluszczam naskorek - a wowczas wloski nie wrastaja ;-)))

podaje linka do produktu ;-)))
www.unicolor.com.pl
uwaga stronka we flashu - wiec wklejam opis produktu dla leniwych i
modemowcow ;-)))

Delikatny owocowy żel do pielęgnacji ciała po depilacji

- Nowoczesny, delikatny nawilżający żel przeznaczony do pielęgnacji skóry,
przede wszystkim po depilacji woskiem, ale również doskonały po każdym
zabiegu depilacyjnym, o świeżym, grejpfrutowym zapachu.
- Oparty na wyciągach owocowych z dużą zawartością witaminy C
- wzmacnia strukturę komórek naskórka i naczynek krwionośnych
- Zawiera witaminę - antyutleniacz:
- gwarantuje szybką odbudowę powłoki hydrolipidowej skóry po zabiegach
depilacyjnych
- Wzbogacony kwasami owocowymi AHA (alpha hydroxis acid):
- sprzyja stabilności naturalnego pH, utrzymaniu optymalnej wilgotności i
elastyczności skóry
- Zawiera składniki:
- nawilżające: (aloe vera)
- łagodzące: (d-pantenol, alantoina)
- aseptyczne: efektywnie pielęgnuje naskórek i zapobiega powstawaniu
czerwonych plamek w miejscach po usuniętych włoskach.

Bogna
howuser&userid=2841824