Data: 2003-11-09 09:50:21
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....
Od: m00nia <a...@o...ppl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Oleńka wrote:
> Zachęcona opiniami grupowiczek zamówiłam kosmetyki i ......od ośmiu dni moje
> zamówienie ma status "potwierdzonego". Nikt go chyba nie realizują.
> Oczywiście brak odpowiedzi na moje mejle do nich.....
> Zamówienie było na (IMO) sporą sumę, a nie jestem jak widać wystarczająco
> dobrą klientką, żeby wysłać do mnie jakieś słowo wyjasnienia.
> Szczerze odradzam ten sklep,
> Ola
Ja czekalam 27 dni, zamowienie caly czas mialo status potwierdzone,
po tym czasie anulowalam zamowienie i tego samego dnia przyszedl mail od
pani z Esentii, ze ciagle czekaja na jeden krem a drugiego juz nie ma
polskim rynku. Szkoda, ze nikt nie zalatwil tej sprawy przez te niemal
cztery tygodnie. Dodam, ze nie przytrafilo sie to po raz pierwszy.
Z drugiej strony czasem zamowienia sa realizowane w ciagu 3-4 dni.
Reasumujac wydaje mi sie, ze jezeli cos maja to wszystko jest cacy i
klientka jest zadowolona szybko zrealizowanym zamowieniem, natomiast
kiedy wystepuja jakies opoznienia i niesety Esentia nie staje na
wysokosci zadania, co czesto wiaze sie jedynie z koniecznoscia wyslania
maila z informacja o opoznieniu. Osobiscie niezbyt wysoko oceniam
obsluge Esentii, wlasnie ze wzgledu na takie problemowe sytuacje, ktore
mozna rozwiazac jednym mailem, a i tak nikomu nie chce sie go napisac do
klientki. Moze im nie zalezy ;-)
pozdrowienia
|