| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2003-11-07 13:53:52
Temat: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....Zachęcona opiniami grupowiczek zamówiłam kosmetyki i ......od ośmiu dni moje
zamówienie ma status "potwierdzonego". Nikt go chyba nie realizują.
Oczywiście brak odpowiedzi na moje mejle do nich.....
Zamówienie było na (IMO) sporą sumę, a nie jestem jak widać wystarczająco
dobrą klientką, żeby wysłać do mnie jakieś słowo wyjasnienia.
Szczerze odradzam ten sklep,
Ola
--
--------------------
Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2003-11-07 17:15:36
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....
Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:bog7i1$798$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Zachęcona opiniami grupowiczek zamówiłam kosmetyki i ......od ośmiu dni
moje
> zamówienie ma status "potwierdzonego". Nikt go chyba nie realizują.
> Oczywiście brak odpowiedzi na moje mejle do nich.....
> Zamówienie było na (IMO) sporą sumę, a nie jestem jak widać wystarczająco
> dobrą klientką, żeby wysłać do mnie jakieś słowo wyjasnienia.
> Szczerze odradzam ten sklep,
> Ola
>
> --
> --------------------
> Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
> http://www.ksiegarnia.com.pl/
> Sprowadzamy książki z całego świata.
Witam,
ja miałam podona sytuację.Jednak spowodowana była tym,że nie mieli któregos
z produktów z mego zamowienia i czekali na dostawe. Nie czekajac dłużej na
odp. mailowa zadzwonilam do nich i od razu dowiedzialam sie na co
czekaja.Jesli nie chcesz nadal czekac zadzwon i powiedz zeby przyslai
zamowione kosmetyki bez tego, ktorego nie ma (jesli oczywiscie to Ci
odpowiada).
Z zakupów w esentii jestem bardzo zadowolona. po 2-3 dniach przesylka jest u
mnie i to zawsze z jakimis fajnymi probkami. Ja robie zawsze tak: jesli na
drugi dzien (roboczy) po potwierdzeniu zamowienia nie ma zaznaczonej
wysyłki-dzwonie do esenti i dowiaduje sie wszystkiego.
Jedynym minusem zakupow w esentii, jest moim zdaniem, to wlasnie ze o braku
danego toawaru musisz dowiedziec sie telefonicznie a nie mailowo.
Pozdr.
Kasia Ż
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-07 18:12:37
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....
Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
news:bogk02$9dk$1@serwer.infinity.net.pl...
> Witam,
>> Jedynym minusem zakupow w esentii, jest moim zdaniem, to wlasnie ze o
braku
> danego toawaru musisz dowiedziec sie telefonicznie a nie mailowo.
>
> Pozdr.
> Kasia Ż
Hmm.. czekanie na dostawę produktu to chyba u nich
standard. Na dostawę wkładów do maszynki do golenia dla
mnie czekali 14 dni, po czym olewając zupełnie pozostałą (całkiem
sporą) część zamówienia przysłali IMO niegrzecznego
maila oświadczając, że moje zamówienie w calości anulowano
z powodu winy dostawcy wkładów (a jakże!!), nie pytając mnie
czy dalej mam ochotę na pozostałą część zamówienia czy tez nie.
Strasznie mi skoczyło cisnienie.
Ja raczej tam już nic nie zamówię..
Pozdrawiam.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-07 18:54:48
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....> > Oczywiście brak odpowiedzi na moje mejle do nich.....
> > Zamówienie było na (IMO) sporą sumę, a nie jestem jak widać
wystarczająco
> > dobrą klientką, żeby wysłać do mnie jakieś słowo wyjasnienia.
> > Szczerze odradzam ten sklep,
> > Ola
> > Witam,
> ja miałam podona sytuację.Jednak spowodowana była tym,że nie mieli
któregos
> z produktów z mego zamowienia i czekali na dostawe. Nie czekajac dłużej na
> odp. mailowa zadzwonilam do nich i od razu dowiedzialam sie na co
> czekaja.
> Jedynym minusem zakupow w esentii, jest moim zdaniem, to wlasnie ze o
braku
> danego toawaru musisz dowiedziec sie telefonicznie a nie mailowo.
Mnie to denerwuje - podają mejla pod hasłem "kontakt" i nie odpowiadają?
Mi to właśnie nie odpowiada. Czekam do poniedziałku i dzwonię....żeby
anulować zamówienie.
Ola
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-07 22:15:15
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....
Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:bog7i1$798$1@opat.biskupin.wroc.pl...
tak zadzwoń , ja miałam taka samą sytuację, w dodatku okazało sie ,że mam
źle ustawioną datę w komp i nie odczytywali moich maili........
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-07 23:52:16
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....
Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:bog7i1$798$1@opat.biskupin.wroc.pl...
[ciach]
Tak a propos robienia klientow w balona, tyle ze w Seforze kolo Galerii
Centrum (wawa). Dzis sobie tam zajrzalam ciekawa nowych kremidel i moja
uwage zwrocil krem pod oczy RoC'a z retinolem. Co ciekawe kremik kosztuje 95
zl, zas w kaciku ukryty za jakimis gadzetami ten sam kremik jako gratis do
kremu do opalania 60zl ;)) No ale tak to bywa z promocjami. Bardziej
zainteresowala mnie data waznosci tego kremiku. Jak byk widnialo EXP
05.2003. Co ciekawe na pozostalych opakowaniach data byla inna EXP 05.2004.
Expire-przedawnic sie, zatem sprawa jasna - przeterminowany. Zrocilam uwage
ekspedientce, ktora obsluguje to stoisko, ze trzymaja na polkach
przeterminowany kosmetyk. Dyplomatycznie wyszla na zaplecze po
"konsultacje", a nastepnie z najniewinniejsza wina oswiadczyla, ze "nie jest
to data konca waznosci, tylko data produkcji". No dobrze, to co w takim
razie z produktami, na ktorych jest data 2004? Wyglada na to ze nie zostaly
jeszcze wyprodukowane... Panienka lekko sie skofundowala, znow poleciala po
instrukcje na zaplecze, nastepnie wrocila z kolejna rewelacja, ze "tak
zadecydowal sobie dystrybutor" czy cos tam. I tyle. Nie mialam czasu dluzej
dochodzic, ale jak dla mnie krecenie w zywe oczy jak ta lala. Kremik z
powrotem wyladowal na polce. I spokojnie sobie czeka na frajera, a raczej
frajerke ktora w roztargnieniu go kupi. To tak ku przestrodze..
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-08 07:46:43
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....>
> Mnie to denerwuje - podają mejla pod hasłem "kontakt" i nie odpowiadają?
> Mi to właśnie nie odpowiada. Czekam do poniedziałku i dzwonię....żeby
> anulować zamówienie.
> Ola
>
Olu,
Ja to rozumiem,mnie akurat to telefonowanie tez znacznie mniej odpowiada niz
mail,...ale jak na razie jestem zadowolona z obsługi itp. ,fakt ze
zamawialam tam dopiero 4 razy,ale skarzyc sie nie moge....Ze wszytskim jest
pewnie tak ze czesc osób jest zadowolona a czesc nie...Ty tez pewnego dnia
znajdziesz swoj sklepik www, z ktorego bedziesz zadowona
Życzac Ci tego,pozdrawiam i...milego dluuuugiego wekendu:)
Kasia Ż
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-08 14:58:38
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....On Fri, 07 Nov 2003 14:53:52 +0100, Oleńka wrote:
> Zachęcona opiniami grupowiczek zamówiłam kosmetyki i ......od ośmiu
> dni moje zamówienie ma status "potwierdzonego". Nikt go chyba nie
> realizują. Oczywiście brak odpowiedzi na moje mejle do nich.....
Ja jestem w takiej samej sytuacji - zamówienie złożyłam 30.X i do tej
pory jest tylko potwierdzone. Na maila też nie odpowiedzieli.
pozdrawiam,
Milena
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-08 15:10:10
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....juz myslalam ze tylko mnie ignoruja, wyslalam tydzine temu maila z pytaniem
dot perfum, bo chcialam mezowi zakupic a nie bylo zdjecia wiec nie bylam
pewna czy to te same...
i do tej pory cisza...zadnej odpowiedzi :(
pozdr
M
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-11-08 17:14:44
Temat: Re: www.esentia.pl - jestem niezadowolona....Oleńka wrote:
> Zachęcona opiniami grupowiczek zamówiłam kosmetyki i ......od ośmiu
> dni moje zamówienie ma status "potwierdzonego". Nikt go chyba nie
> realizują. Oczywiście brak odpowiedzi na moje mejle do nich.....
> Zamówienie było na (IMO) sporą sumę, a nie jestem jak widać
> wystarczająco dobrą klientką, żeby wysłać do mnie jakieś słowo
> wyjasnienia. Szczerze odradzam ten sklep,
> Ola
Do mnie przesyłkę wysłali bardzo szybko i z kosmetyków była zadowolona.
Próbowałaś się z nimi kontaktować?
--
Ligeia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |