Re: wybaczanie

From: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wybaczanie
Date: Wed, 6 Oct 2010 13:02:24 +0200

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i8hft9$ofv$1@news.onet.pl...

> Znam lekarzy, którzy twierdzą, że to niemal 100% to nasza psyche. Zauważ-
> ktoś pali 80 lat i mu to tak nie szkodzi. No- trochę:-). Ktoś inny po
> kilku latach ma raka płuc.

To jeszcze trzebaby podeprzeć jakimiś badaniami, co?
Tylko zastanawiam się jak rozsądnie ująć w procedurze badań tak rozbieżne
parametry ludzkiego życia... się nie da.

Pozostaje krzewić teorie i upierać się przy ulubionych :-)))

> ZROZUMIENIE i potraktowanie jak ludzi to wielowymiarowy proces. Z całą
> pewnością nie wiąże się z ocenianiem kogoś. A usprawiedliwianie- to też
> ocenianie.

To Ty teraz jesteś spec od wybaczania...
Ja tam coś rzeźbię na własną rękę :-PPPP

MK