wybaczanie

1. Data: 2010-10-02 08:09:05

Temat: wybaczanie
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam z warsztatów wybaczania i zapraszam do dyskusji (wracam w
poniedziałek)

serdecznie pozdrawiam miłych grupowiczów (czyli wszystkich)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

2. Data: 2010-10-02 08:17:19

Temat: Re: wybaczanie
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> poniedziałek)
>
> serdecznie pozdrawiam miłych grupowiczów (czyli wszystkich)

Matko, to aż trzeba to....tkać? :-))))

Dobrego czasu życzę Chironie.

MK

3. Data: 2010-10-02 08:26:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Matko, to aż trzeba to....tkać? :-))))

Czego to ludzie nie wymyslo...

4. Data: 2010-10-02 08:58:27

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poniedziałek)
>
> serdecznie pozdrawiam miłych grupowiczów (czyli wszystkich)

no, no, Chironie, jesteś na dobrej drodze ;)

tylko nie wiem dlaczego musisz to przepracować, czy nie wystarczy czyste
serce?

kiwiko

5. Data: 2010-10-02 09:02:31

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-02 10:09, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Pozdrawiam z warsztatów wybaczania i zapraszam do dyskusji (wracam w
> poniedziałek)

Mamy dyskutować, czy wrócisz? Czy Ci wybaczyć?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

6. Data: 2010-10-02 09:06:41

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-10-02 10:09, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Mamy dyskutować, czy wrócisz? Czy Ci wybaczyć?

:)

Sz.

7. Data: 2010-10-02 09:12:32

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

mamy trenować, a on nas oceni ;)

kiwiko

8. Data: 2010-10-02 09:21:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-02 10:09, Chiron pisze:
> Pozdrawiam z warsztatów wybaczania i zapraszam do dyskusji (wracam w
> poniedziałek)

Uważajcie tam na siebie wzajemnie, żeby sobie paluszków nie pourzynać.

> serdecznie pozdrawiam miłych grupowiczów (czyli wszystkich)

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2010-10-02 09:22:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-02 10:17, Vilar pisze:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Matko, to aż trzeba to....tkać? :-))))

Ha ha, skojarzenia mamy podobne, tylko Ty bardziej wysublimowane. ;)

Ewa

10. Data: 2010-10-02 09:23:15

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-02 11:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-10-02 10:09, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
>
> Mamy dyskutować, czy wrócisz? Czy Ci wybaczyć?

Czy pozwolić mu nam wybaczyć i wrócić.

Ewa

Uważajcie na śpiących;)
Czy psycholog jest gwałcicielem?