wybaczanie

91. Data: 2010-10-04 13:11:07

Temat: Re: wybaczanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Oct 2010 14:54:18 +0200, Fragile napisał(a):

> Warsztaty również nie wystarczą, nie nauczą, nie zastąpią etc.
> Tak myślę. Wydaje mi się, że wybaczania nie można się nauczyć.
> To cecha... serca :) Wyuczona - to już nie to... Pokusiłabym się
> nawet o stwierdzenie, że to _zupełnie_ coś innego, i nie jest już
> TYM wybaczaniem, i nie zawiera TEGO, o co w _wybaczaniu_ chodzi...

Howgh.
Dlatego jakośnie mogę zrozumieć, jak można takie warsztaty organizować -
wybaczanie na hasło, na PIN - czy co?

92. Data: 2010-10-04 13:51:26

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Oct 2010 15:11:07 +0200, Ikselka napisał(a):

> Howgh.
> Dlatego jakośnie mogę zrozumieć, jak można takie warsztaty organizować -
> wybaczanie na hasło, na PIN - czy co?

Wybaczanie na żądanie ;)
No właśnie też tego nie rozumiem, i jakoś nie umiem sobie takich warsztatów
wyobrazić. Ale może to ja jakaś 'ułomna' albo niekumata jestem.

Pozdrawiam,
F.

93. Data: 2010-10-04 13:52:16

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wybaczanie na żądanie ;)
> No właśnie też tego nie rozumiem, i jakoś nie umiem sobie takich
> warsztatów
> wyobrazić. Ale może to ja jakaś 'ułomna' albo niekumata jestem.

Oddychać głęboko i równo uczą. W każdej sytuacji. Nie wiecie, jakie to
ważne.

Sz.
:)

94. Data: 2010-10-04 13:59:07

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Oct 2010 15:52:16 +0200, Szaulo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oddychać głęboko i równo uczą. W każdej sytuacji. Nie wiecie, jakie to
> ważne.

Hiperwentylują się i 'na highu' każdemu wszystko wybaczają ;)
A oddech, owszem, bardzo ważna sprawa, nie powinno się o nim
zapominać... ;)

> Sz.
> :)

Pozdrawam,
F.

95. Data: 2010-10-04 14:39:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oddychać głęboko i równo uczą. W każdej sytuacji. Nie wiecie, jakie to

Najwazniejsze, kiedy się rodzi dziecko - wtedy odpowiada się za jego
dotlenienie.

96. Data: 2010-10-04 14:42:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Dawkins twierdzi że zostaliśmy skonstruowani przez geny i robimy co nam
> każą, co nie znaczy że mówi że mamy postępować jak nam każą geny.

Jaciekrece, i to Dałkins na to wpadł? A ja myslałem, ze koles jedynie
powiela.

97. Data: 2010-10-04 19:25:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Kiwiko- nie ocenia się ludzi:-)
>
> --
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.
taaak?

kiwiko

98. Data: 2010-10-04 19:51:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-04 14:41, zdumiony pisze:

> Czytałem również "Samolubny gen" ale nie radzę, bo potem trudno się
> wyzwolić z filozofii jaka jest tam prezentowana i sposobu patrzenia na
> świat i ludzi.

I do kompletu Hawking:
http://wyborcza.pl/1,75476,8460019,Hawking__Jestesmy
_jak_rybki_w_akwarium.html

A potem tylko się upić z rozpaczy ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

99. Data: 2010-10-04 19:56:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-04 12:44, Vilar pisze:

> Aaaa, i ćwiczę jogę od jakichś 4 lat, więc takie bhastriki, czy
> kapalabathi to wciągam nosem normalnie......

Wreszcie wiem, czyją jogę Ixi mnie próbowała przypisać :)

--
Pozdrawiam - Aicha

100. Data: 2010-10-04 20:09:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości grup
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> A gdy ktoś kogoś pokocha bo wydaje mu się lepszym od niego? To juz żadna
> spowiedź, nawrócenie nie pomoże i ma się przchlapane na wieczność?
> A co z kochaniem bliźniego mniej niż siebie samego, czy trzeba wszystkich
> kochać jednakowo?
"2196 Na pytanie, jakie jest pierwsze przykazanie, Jezus odpowiada:
"Pierwsze jest: Słuchaj, Izraelu, Pan Bóg nasz, Pan jest jeden. Będziesz
miłował Pana, Boga swego, całym swoim sercem, całą swoją duszą, całym swoim
umysłem i całą swoją mocą. Drugie jest to: Będziesz miłował swego bliźniego
jak siebie samego. Nie ma innego przykazania większego od tych" (Mk 12,
29-31).
Święty Paweł Apostoł przypomina o tym: "Kto... miłuje bliźniego, wypełnił
Prawo. Albowiem przykazania: Nie cudzołóż, nie zabijaj, nie kradnij, nie
pożądaj, i wszystkie inne - streszczają się w tym nakazie: Miłuj bliźniego
swego jak siebie samego! Miłość nie wyrządza zła bliźniemu. Przeto miłość
jest doskonałym wypełnieniem Prawa" (Rz 13, 8-10)."

sam oceń...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.