wybor materaca - prosba o pomoc

1. Data: 2006-10-21 20:13:46

Temat: wybor materaca - prosba o pomoc
Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Temat dość często poruszany na grupie, ale zarówno pytania jak i rady
dotyczą najczęściej materacy z najwyższej półki, ja tymczasem szukam
czegoś tańszego. Oczywiście rozumiem, że na spaniu się nie oszczędza i
prawdopodobnie wyposażając nowy dom czy mieszkanie w przyszłości też
zainteresuje się najwyższą półką. Póki co jednak potrzebuje
jednoosobowego materaca najprawdopodobniej 90x200 do studenckiego
mieszkania jako zamiennik za kompletnie wyleżane, rozlatujące się łóżko.
Chciałbym kupić coś rozsądnego, umożliwiającego dobry i zdrowy sen przez
parę lat w jak najniżej cenie. Co moglibyście polecić, może wiecie
obecnie o jakichś wyprzedażach/promocjach?
Zamierzam jutro wybrać się do Ikei i Praktikera w Katowicach, to dobry
pomysł?
Oczywiście dobór materaca to sprawa indywidualna, ale myślę, że samo
leżenie nic nie da, musiałbym się na każdym przespać a to raczej nie do
zrealizowania, proszę, więc o jakieś konkrety dodam, że ważę około 75kg.

--
."" ""
|oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
.- _______________________________ -

2. Data: 2006-10-21 20:34:04

Temat: Re: wybor materaca - prosba o pomoc
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Oct 2006 22:13:46 +0200, Ja_Nul^ napisał(a):

wpisz w wyszukiwarkę w archiwum grupy - *estrella* lub *estrella lux* :)

ewentualnie *materac* jeśli chcesz więcej poczytać

3. Data: 2006-10-21 20:44:44

Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska wrote:
> Dnia Sat, 21 Oct 2006 22:13:46 +0200, Ja_Nul^ napisał(a):
>
> wpisz w wyszukiwarkę w archiwum grupy - *estrella* lub *estrella lux* :)
>
> ewentualnie *materac* jeśli chcesz więcej poczytać

Oczywiście wpisałem - zawsze nim zapytam w ruch idzie google groups.
Przeglądnąłem kilka wątków w miarę aktualnych, ale nie znalazłem
satysfakcjonującej mnie pomocy, stąd mój długi wywód o materacach z
górnej półki i moich potrzebach. Zależy mi na dobrym śnie, ale wydaje mi
się, że jeśli ludzie kupują materace za 100-200zł, to może można kupić
coś za 300-400 i być zadowolonym?

--
."" ""
.- _______________________________ -

4. Data: 2006-10-21 21:22:36

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu kupiłam w IKEI materac bodajże HOREFORS (nie ma go już w
ofercie) sprężynowy, twardy kosztował ok. 450 zł (za 90 x 200). Twardość
wybrałam kładąc się na wystawionych materacach.
W życiu nie spałam na czymś tak wygodnym. Jak mogłam egzystować
dwadzieścia kilka lat (minus okres, kiedy kładziono mnie w łóżeczku dla
niemowląt) zadowalając się nędzną wersalką ? Ilekroć teraz śpię poza
domem, boli mnie kręgosłup.
Szerokość 90 cm zupełnie wystarcza na jedną, nawet niezbyt chudą, osobę
(tylko książki trzeba odkładać na stolik nocny) Bezwględnie polecam.
A co do ceny - za pojedynczy materac zapłacisz istotnie mniej niż za
jakieś luksusowe łoże 200 x 200.
Pozdrawiam
Magdalaena

5. Data: 2006-10-21 22:27:49

Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska wrote:
> Dnia Sat, 21 Oct 2006 22:13:46 +0200, Ja_Nul^ napisał(a):
>
> wpisz w wyszukiwarkę w archiwum grupy - *estrella* lub *estrella lux* :)
>
> ewentualnie *materac* jeśli chcesz więcej poczytać

Widzę, że Estrellę można dostać za 490zł już, może udałoby mi się na
tyle szarpnąć, ale czy naprawdę warto, co w nim jest właściwie takiego
szczególnego? Czytałem jakieś opinie, że potrafi odkształcić się po 2
latach. Podobno całkiem niezłym rozwiązaniem są też zwykłem materace
gąbkowe z twardej gąbki T 35 oczywiście sporo tańsze, ma ktoś jakieś
porównanie czegoś takiego z porządnym materacem?

--
."" ""
.- _______________________________ -

6. Data: 2006-10-22 09:17:46

Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się tym bardziej, że teraz mają 2letnią gwarancje, a nie jak
kiedyś 10 letnią, a co sądzicie o materacach firmy HILDING?

--
."" ""
.- _______________________________ -

7. Data: 2006-10-23 07:37:20

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

Ja_Nul^ wrote:
> [...]
> leżenie nic nie da, musiałbym się na każdym przespać a to raczej nie do
> zrealizowania, proszę, więc o jakieś konkrety dodam, że ważę około 75kg.

Kokosen (http://www.kokosen.pl) ma swietne materace srednio- i bardzo
twarde z włoknem kokosowym.

MK Koło (http://www.kokosen.pl) tez spoko tylko ze miękkie (nawet jak
sie nazywa np. sredniotwardy).

Ostatnio zamieniłem Estrelle na Kokosen właśnie.

8. Data: 2006-10-30 08:52:31

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś potrzebowałem taniego materaca i zdobyłem w Makro za coś około 100 (?? może
trochę więcej) złotych, 80*190 cm
Spręzynowy, ale bardzo miękki był.
JSC

It has removed 2279 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Deska Merbau - kilka pytan
kitchendraw - blat
[Kraków] podyplomowe lub kurs aranzacji/wystroju wnętrz
Dom na terenach podmokłych?
Poznań - wymiana instalacji elektrycznej w mieszkaniu (poszukuję firmy/ekipy)