wybór telewizora i dvd - LG czy Samsung ?

1. Data: 2005-04-10 17:54:53

Temat: wybór telewizora i dvd - LG czy Samsung ?
Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój stary TV się zaczął psuć (20 letni OTAKE, gdyby ktoś chciał to mogę
sprzedać za symboliczne czekoladki)

No i muszę kupić coś innego
Zdecydowałem się na 100Hz - i chciałbym mieć funkcję PIP

czy ktoś może coś powiedzieć o
LG RE-29FA34RB lub SAMSUNG CW29M206P

Obydwa są w podobnej cenie, 2 lata gwarancji i ładny design - ale nie wiem
który wybrać
o LG czytałem opinie, że długo przełącza się pomiędzy programami, a
włączenie trwa ok 12 sekund

Czy ktoś może wie jaki odtwarzacz DVD wybrać? taki do 450 zł ?

plusz (http://www.plusz.pl)

2. Data: 2005-04-10 18:05:20

Temat: Re: wybór telewizora i dvd - LG czy Samsung ?
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włączenie trwa ok 12 sekund
>
> Czy ktoś może wie jaki odtwarzacz DVD wybrać? taki do 450 zł ?

Jesli chodzi o odtwarzacz to polecam DVD firmy Manta, model emperor II lub
nowszy Prince.
Największa zaleta- nie ma problemów z odtwarzanniem divx z napisami w j.
pol. Cena ok. 300zl
Aga

3. Data: 2005-04-10 21:32:19

Od: "Rex" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> nowszy Prince.
> Największa zaleta- nie ma problemów z odtwarzanniem divx z napisami w j.

Jeśli chodzi o odtwarzacz Manta Emperor II to problemy z divx niestety są.
Czasami zdarza się, że procesor nie nadąża z dekodowaniem i obraz skacze lub
zacina się.
Należy też zastanowić się nad nagłośnieniem. Głośniki dodawane w promocji są
raczej kiepskiej jakości. Manta ma procesor dźwięku dla zestawu głośników 5.1,
ale uwaga! - taki zestaw musi posiadać własny wzmacniacz. Z głośników
podpiętych bezpośrednio do odtwarzacza wydobywa się tylko cichy szum. Ja
zastosowałem głośniki Creativa oryginalnie przeznaczone do komputera. Wymaga
to drobnych przeróbek, ale efekt jak na wydane pieniądze (ok. 200 zł) jest
zadowalający.

Biorąc pod uwagę stosunek możliwości do ceny Manta jest godna uwagi, zwłaszcza
w przedziale do 450 zł :-)

Dla dalszych poszukiwań polecam pl.rec.kino-domowe

Pozdrawiam

Rex

4. Data: 2005-04-10 22:04:05

Od: "Robert" <h...@o...pl@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włączenie trwa ok 12 sekund
>
> Czy ktoś może wie jaki odtwarzacz DVD wybrać? taki do 450 zł ?

Mam podobny problem i podobne odczucia.
Juz byłem zdecydowany na LG 24RB ale jak go obejrzałem w sklepie i
poprzełaczałem troche to natychmiast się wyleczyłem.
Potem byłem przekonany na Panasonica 11PM, dopóki moja zona jednak nie
wymusiła na mnie funkcji PIP. I teraz jestem zdecydowany na zakup Thomson
29dc850 z funkcją PIP. W Media Mark za 2500 a w necie 200 PLN mniej.
Poza drobnym problemem z kasą to wszytko jest ok.
Jeśli chodzi o Samsung to w nich też przełączanie nie jest zbyt szybkie.

Robert

5. Data: 2005-04-11 09:20:18

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
wiadomości news:425966dc$0$1439$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Czy ktoś może wie jaki odtwarzacz DVD wybrać? taki do 450 zł ?

Polecam Ci Bellwood www.bellwood.pl - jest to bardzo dobry odtwarzacz,
czyta praktycznie wszystko. Bardzo dużą zaletą, jest to, że często
pojawia się nowe oprogramowanie do tego odtwarzacza. Jednak na tej
stronie jest dosyć drogo. Najtaniej do kupienia tu:
http://napisy.org/sklep/ a tu: http://napisy.org/forum.php masz forum,
gdzieś tam jest na temat tego odtwarzacza info. Jeszcze jedna żecz
cieszy, to to, że Ci programiści, co robią coraz to nowsze
oprogramowanie, często uwzględniają zmiany zaproponowane przez
użytkowników na tym forum. A i jako jeden z nielicznych czyta napisy w
postaci pliku txt i w dowolnym formacie - TMPlayer, MicroDVD, czy też w
innych. Tańsze odtwarzacze często pozwalają na odtwarzanie napisów, ale
mają problemy z polskimi znakami i bardzo często jedyny format jaki
akceptują to SRT i to też w środku nie może być dowolne, tylko ściśle
określone. Więc jak już masz film na płycie CD, to często musisz go
jeszcze raz nagrać, a tak, to poprostu wrzucasz i masz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej

6. Data: 2005-04-11 09:26:06

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <h...@o...pl@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wymusiła na mnie funkcji PIP. I teraz jestem zdecydowany na zakup Thomson
> 29dc850 z funkcją PIP. W Media Mark za 2500 a w necie 200 PLN mniej.

ja też już prawie byłem zdecydowany na Thomsoma - i chyba w Saturnie
wychodzi najtaniej i do tego na 10 rat można rozłożyć
ma najwięcej funkcji i modułów elektronicznych wspomagających obraz i
dźwięk, ma genialne menu

jednak te przyciski na panelu z przodu mi się nie podobają:( i to jedyny
mankament - no, może 1 rok gwarancji to też minus w stosunku do Samsunga

ale czy Thomson przełącza się szybciej niż LG i Samsung?

plusz ( http://www.plusz.pl )

7. Data: 2005-04-11 10:33:07

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> Polecam Ci Bellwood www.bellwood.pl - jest to bardzo dobry odtwarzacz,
> czyta praktycznie wszystko. ......

jak się ma marka Samsung, Panasonic itp do odtwarzacza Bellwood? Czy może w
przypadku nowoczesnej elektroniki marka nie ma już żadnego znaczenia?

plusz ( http://www.plusz.pl )

8. Data: 2005-04-11 11:02:38

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może w
> przypadku nowoczesnej elektroniki marka nie ma już żadnego znaczenia?

Włąściwie nie ma znaczenia i tak na tajwanie wszyscy robią, często jest
tak, że jest jedna elektronika, obudowy różne i marki różne i ceny
również. Może mieć znaczenie gwarancja. Mój teść kupił sobie zestaw kina
domowego samsunga (nie pamiętam modelu) z głośnikami i TV i odtwarzacz
DVD odtwarza tylko i wyłącznie płyty DVD. Nie łapie nawet VideoCD :-(

9. Data: 2005-04-11 11:45:42

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 10 Apr 2005 19:54:53 +0200, na pl.rec.dom, plusz napisał(a):

> Czy ktoś może wie jaki odtwarzacz DVD wybrać? taki do 450 zł ?

To zalezy czy to ma byc sam DVD, czy z opcja mp3 czy DIVIX a to jest
roznica w cenie, ja osobiscie polecam Cyberhoma 462 z najnowszym cipsetem i
dosc przyszlosciowym... problem jedynie z aktualizacja softu

10. Data: 2005-04-12 14:27:35

Od: "Robert" <h...@o...pl@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mankament - no, może 1 rok gwarancji to też minus w stosunku do Samsunga
>
> ale czy Thomson przełącza się szybciej niż LG i Samsung?

Wszystko przełącza szybciej niż LG !!!
Jest troszkę szybszy niż Samsung.

Robert

lodówka Ariston?