wybór zmywarki pod zlewozmywak

1. Data: 2003-10-21 15:28:39

Temat: wybór zmywarki pod zlewozmywak
Od: " jola.l" <j...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc w doborze i zainstalowaniu zmywarki. W kuchni jest bardzo
mało miejsca, w grę wchodzi więc raczej model o szerokości 45 cm. Na co dzień
jest nas trzy osoby, ale dość często przyjeżdża rodzina. Stąd konieczność
wybrania modelu, w którym łatwo możnaby upakować dużo sztućców, talerzy i
garków.Zupełnie nie wiem na co zwracać uwagę przy wyborze funkcji (no może
oprócz paru uwag, które przeczytałam we wcześniejszym forum). I jeszcze jedno.
Jedyne wolne miejsce na zmywarkę mam pod zlewozmywakiem. Wolałabym, aby został
dwukomorowy. Więc czy go podnieść? Czy może w sprzedaży są modele zmywarek o
wysokości 70cm? Standart to zdaje się 85 cm? Czy są zmywarki obsługiwane z
przodu i czy są to modele takie jak do zabudowy?

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Jola.L.

1. Data: 2003-10-21 17:11:15

Temat: Re: wybór zmywarki pod zlewozmywak
Od: "G." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsza rzecz:

1. Nie kupuj w supermarketach - producenci wypuszczają tam gorsze produkty.
Np. BOSCH - Special Line - blacha nie cynkowana
2. Postaraj się jednak o 60 cm - mimo wszystko. Zrezygnuj ze zlewozmywaka
dwukomorowego. Gwaratuję, że po 2 tygodniach zmieniłabyś zdanie z 45 na
60cm.
3. Jak najbardziej są obsługiwane z przodu, również takie do zabudowy.

To wszystko z doświadczenia. Teraz nasze zakupy byłyby inne.

G.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-10-21 21:13:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

G. <n...@n...pl> napisał(a):

> 1. Nie kupuj w supermarketach - producenci wypuszczają tam gorsze produkty.
> Np. BOSCH - Special Line - blacha nie cynkowana

Jaaasne, specjalnie zdrapują cynk z blachy dla linii supermarketowych. Takie
tłumy kransoludków ze szczotkami drucianymi.

Moja rada: po rozeznanie udaj się raczej do specjalistycznego sklepu, jak
będziesz wiedzieć, czego chcesz, kupuj gdzie taniej.

> 2. Postaraj się jednak o 60 cm - mimo wszystko. Zrezygnuj ze zlewozmywaka
> dwukomorowego. Gwaratuję, że po 2 tygodniach zmieniłabyś zdanie z 45 na
> 60cm.

O nie, następny obsesyjny czciciel 15 cm.

Nie słuchaj takich bdzur, w kwestii zlewozmywaka dwukomorowego też, tylko
zastanów się realnie, co Ci jest potrzebne i jak Ci będzie wygodniej w
konkretnych warunkach użytkowo-przestrzennych. Co będziesz myć w zmywarce, a
co w zlewie, jakie to jest duże, jak ustawne, ile tego jest, jak często.

Ja mam właśnie zmywarkę 45 i dwukomorowy zlewozmywak i uważam, że jest to
najlepsze _dla_ mnie_ rozwiązanie.

> 3. Jak najbardziej są obsługiwane z przodu, również takie do zabudowy.

A są jakieś inne?

> To wszystko z doświadczenia. Teraz nasze zakupy byłyby inne.

To proponuję jeszcze do doświadczenia dołożyć zapoznanie się z netykietą. (To
już do przedpiścy, nie inicjatora wątku.)

JoP

1. Data: 2003-10-22 07:09:41

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "G." <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...] 2. Postaraj się jednak o 60 cm - mimo
> wszystko. Zrezygnuj ze zlewozmywaka dwukomorowego. [...]

W życiu! Mimo moich trudności z upakowaniem się do szerokiej
zmywarki uważam, że nawet gdybym miała 45cm, mając do wyboru
większą zmywarkę albo drugą komorę zlewozmywaka wybrałabym to
drugie. Są rzeczy, których nie da się myć w zmywarce (np.
ziemniaki ;), a ociekacz nie zawsze załatwia sprawę. Chyba że
ktoś myje wszystko pod bieżącą wodą.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-10-22 07:37:49

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " jola.l" <j...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysokości 70cm? Standart to zdaje się 85 cm? Czy są zmywarki obsługiwane z
> przodu i czy są to modele takie jak do zabudowy?

Mam małą kuchnie i jedynym wyjściem była zmywarka 45 cm (i tak się
namęczyłam, żeby ją sensownie upchnąć w ciągu szafek. I jedynym wyborem był
zakup zlewozmywaka jednokomorowego, zamocowany w dodatku na szafce 50 cm.
Upchnięcie w tej szafce całego "osprzętu", plus Ariston uważam za
mistrzostwo świata. A mam tam jeszcze miejsce na kosz na śmieci :). Całe
życie używałam zlewozmywaka o dwóch komorach i bałam się, ze tylko jedna
komora będzie mocno niepraktyczna. Ale - kupiłam zlew z ociekaczem o duuużej
komorze, w dodatku dość głębokiej. Pod ociekaczem ustawiona jest zmywarka. I
jestem zadowolona z tego rozwiązania. Zmywam ręcznie naprawdę sporadycznie,
prawie wszystko co brudne pakuje się od razu do zmywarki, w razie potrzeby
naczynia odstawiam na ociekacz. I mimo zmywarki 45 cm zmywanie urządzam co
drugi dzień.

Zmywarkę mam Boscha, taki model który posiada zmywanie 40 stopni zamiast
zmywania wstępnego. I jest to mój ulubiony program, takie codzienne zwykłe
zabrudzenia zmywa doskonale. Program 35 st. nie suszy więc go nie używam,
programu auto 50 st. używam do mocniejszych zabrudzeń albo do stojących
dłużej naczyń, jest jeszcze program auto 55-65 - tego też jeszcze nie
używałam.

Kasia

1. Data: 2003-10-22 08:05:32

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 22 Oct 2003 09:09:41 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <hanusia@[> i powiedziała:

> [...]
> drugie. Są rzeczy, których nie da się myć w zmywarce (np.
> ziemniaki ;), a ociekacz nie zawsze załatwia sprawę. Chyba że

Święta prawda. Poza tym, jak już ktoś ma umeblowaną kuchnię i
dokupuje zmywarkę, bez sensu jest generowanie dodatkowego wydatku w
postaci kupna nowej szafki i zlewu. Rozważaliśmy u nas, jakby się
okazało, że nie da rady postawić zmywarki tam, gdzie chcieliśmy. Inna
rzecz, że u znajomego poukładałam trochę naczyń w analogicznym Boschu
jak mój, tyle że 60 i zdecydowanie lepiej to wyglądało w sensie
ergonomiczności.

Zuzanka, co lubi swoją 45, acz czasem z garnkami kłopot

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-10-22 08:12:27

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Oct 2003 09:09:41 +0200, Hanka Skwarczyńska
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> pisze:

> Są rzeczy, których nie da się myć w zmywarce (np.
>ziemniaki ;),

A to ciekawe dlaczego? Bo ja już myłem.
Lampy, buty, elementy samochodu i masę
innych rzeczy też.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-10-22 08:20:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 22 Oct 2003 10:12:27 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <g...@n...ma.maila> i powiedziała:

> A to ciekawe dlaczego? Bo ja już myłem.
> Lampy, buty, elementy samochodu i masę
> innych rzeczy też.

Buuuty? 8-)

Zuzanka, co z dziwnych rzeczy myła podajnik do proszku do
pralki (ale zasyfiony był okrutnie)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-10-22 08:32:23

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w
wiadomości news:rsecpv87nb556np6e1iujvn9n5rohifjlo@4ax.com...

> A to ciekawe dlaczego?

Ja bym nie wytrzymała nerwowo dwugodzinnego czekania na czyste,
suche i nabłyszczone ziemniaki :)

> Bo ja już myłem.
> Lampy, buty, elementy samochodu i masę
> innych rzeczy też.

A ja się, głupia, zastanawiam, czy wpakować do zmywarki półki z
lodówki...

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-10-22 08:53:31

Od: "G." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaaasne, specjalnie zdrapują cynk z blachy dla linii supermarketowych.
Takie
> tłumy kransoludków ze szczotkami drucianymi.

Pokazać Ci zamówienia dwóch superkarketów na kilka tysięcy sztuk zmywarek i
pralek? Pokazac Ci ich wymagania? Tak się zkłada, że pracuję dal producenta
i wiem co mówię. Fakt jest faktem. Zapytaj się też producentów wędlin, co
wrzucają do parówek, aby można byo sprzedać w hipermarkecie po takiej a nie
innej cenie.

> Moja rada: po rozeznanie udaj się raczej do specjalistycznego sklepu, jak
> będziesz wiedzieć, czego chcesz, kupuj gdzie taniej.

Ja najbardziej się z tym zgadzam.

> [...]
>
> Ja mam właśnie zmywarkę 45 i dwukomorowy zlewozmywak i uważam, że jest to

Jak najbardziej należy zastanowić się co potrzeba. Przekazałem jedynie
doświadczenia własne i kilku osób, które teraz żałują. Sugeruję porządne
zastanowienie.

> A są jakieś inne?

Pokrętła sterowania z góry oraz wewnętrz.

> To proponuję jeszcze do doświadczenia dołożyć zapoznanie się z netykietą.
> już do przedpiścy, nie inicjatora wątku.)

Przepraszam - faktycznie trudno się czyta mój post.

G.

Archiwum grupy
Dziury w uszczelkach ?
Przepuszczalność szyb w oknach.