wybuchy gorąca

1. Data: 2003-11-12 18:51:43

Temat: wybuchy gorąca
Od: "piotr" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam olbrzymie wybuchy gorąca jestem facetem i mam 31 lat i jestem załamany
nie chce mi sie nic wszystko mnie denerwuje prosze o pomoc

2. Data: 2003-11-12 22:19:04

Temat: Re: wybuchy gorąca
Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje uspokoic nerwy .
Pic meliske i zarzywac preparaty witaminowe.

3. Data: 2003-11-13 00:25:32

Od: "Miron Blasie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotr <r...@o...pl> napisał(a):

> mam olbrzymie wybuchy gorąca jestem facetem i mam 31 lat i jestem załamany
> nie chce mi sie nic wszystko mnie denerwuje prosze o pomoc

Moze to wskazywac chorobe tarczycy ( nadczynnosc ) czyli na najblizszej
wizycie u lekarza rodzinnego niech da skierowanie na oznaczenie T3 oraz TSH,
w przypadku odchylen sprawa powinien zajac sie endokrynolog najlepiej.
Jednak to nie musi byc tarczyca, a inne uklady hormonalne, tak czy owak
czeka cie wizyta lekarska, problem jest niebanalny wiec nie radze tego
zalatwiac melisa.

badanie krwi - juz nie pierwszy raz
koty, toksoplazmoza i planowanie ciąży...
rozstepy
po cesarskim cieciu
stluczony palec