wybudowac dom

1. Data: 2001-07-03 09:17:12

Temat: wybudowac dom
Od: Grzesiek <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukuje sie do wybudowania domu i chcialbym na ten temat jak najwiecej
wiedziec.
Pytanie czy na grupie sa ludzie, ktorzy sami budowali i uczyli sie na
swoich domach.
Jakich wskazowek moga mi udzielic.
O ile tansze jest takie wykonanie? Ile kosztuje wybudowanie domu z
mieszkalnym poddaszem o lacznej pow. ok. 100 m2. Skromnymi srodkami.

Czy sa jakies zrodla w sieci, ktore warto przeczytac.

Pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2001-07-03 16:43:01

Temat: Re: wybudowac dom
Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesiek" <g...@f...pl> wrote in message
> [...]
> mieszkalnym poddaszem o lacznej pow. ok. 100 m2. Skromnymi srodkami.
>
> Czy sa jakies zrodla w sieci, ktore warto przeczytac.

mnie razem z działką 12 arową i ogrodzeniem około 100 tys zł. (+/- 3 tys
zł)

1. Data: 2001-07-04 08:23:24

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lenda napisał(a) w wiadomości: <9hsslo$qr6$1@news.tpi.pl>...

>"Grzesiek" <g...@f...pl> wrote in message

>mnie razem z działką 12 arową i ogrodzeniem około 100 tys zł. (+/- 3 tys
>zł)

razem z wykonczeniem?

1. Data: 2001-07-04 10:04:23

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesio" <w...@k...net.pl> wrote in message
> Marek Lenda napisał(a) w wiadomości: <9hsslo$qr6$1@news.tpi.pl>...

> razem z wykonczeniem?

połowa wykończenia
parter....kuchnia,przedpokój, wiatrołap...... płytki (brak podłogi w
salonie na razie :)))
łazienka...... flizy ,kabina,kibelek,umywalka
kotłownia......kocioł wraz z zasobnikiem
poddasze... sufity i skosy wykończone boazerią,brak drzwi(bedą w tym
tygodniu lub przyszłum) łazienka nie ruszona
schody.....czysty sliczny beton

słowem jest także na dole swobodnie mieszkamy a góre bedziemy sobie robić w
wolnych chwilach

1. Data: 2001-07-04 10:11:40

Od: "Freddi" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie razem z działką 12 arową i ogrodzeniem około 100 tys zł. (+/- 3 tys
> zł)
Ile powierzchni mieszkalnej domu ?

1. Data: 2001-07-04 13:30:49

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Szukuje sie do wybudowania domu i chcialbym na ten temat jak najwiecej
> wiedziec.

Pytales tez na pl.misc.budowanie?

Pozdr
Julita

1. Data: 2001-07-04 13:43:15

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Freddi" <f...@f...onet.pl> wrote in message
> Ile powierzchni mieszkalnej domu ?

100 m2

1. Data: 2001-07-04 13:53:49

Od: Grzesiek <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytales tez na pl.misc.budowanie?

nie, ale dziekuje
grzes

1. Data: 2001-07-16 15:56:17

Od: McZapkie <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek <g...@f...pl> wrote:
> Witam,

> Szukuje sie do wybudowania domu i chcialbym na ten temat jak najwiecej
> wiedziec.

Zapraszam na grupe pl.misc.budowanie

MC

--
Antispam derailing device! Glue _o_ into k_lej before reply!
http://www.kolej.pl/~mczapkie

Odnowa wanny
I co by tu wybrać ??
intrakt?
Instalacja telefoniczno/informatycz na w domu
uwaga MIREX (Wwa)!