Re: wycinanie skórek, było Re: Pedicure - jeszcze raz

Data: 2002-08-07 13:45:55
Temat: Re: wycinanie skórek, było Re: Pedicure - jeszcze raz
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

Użytkownik "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> napisał w
wiadomości news:air3vp$hjb$1@news2.ipartners.pl...
> [...]niektórych przypadkach i jest to uwarunkowane kształtem
paznokcia i
> takimi skórkami jak Twoje, usuwanie ich za pomocą kremu
powoduje jeszcze
> gorszy efekt .

Dzięki. Teraz spokojnie i z czystym sumieniem będę mogła
powycinać, zanim się pozadzierają :)

Swoją drogą po raz kolejny mnie wnerwiają arykuły gazetowe.
Skórki - nie wycinać absolutnie. Gęba męska po goleniu - balsam
koniecznie (a TŻ się goli "na mydło" i jest cudny :), a po
użyciu balsamu zaczynają mu się dziać dziwne rzeczy z twarzą,
zresztą przetestowałam na sobie, że jak już się muszę gdzieś
oskrobać, to faktycznie najlepiej na mydło i niczym nie paćkać).
Ciemne włosy i oczy - będziesz się cudnie opalać (a dudek).
Precz z generalizacją :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl