wydalanie moczu

1. Data: 2003-06-17 16:44:19

Temat: wydalanie moczu
Od: "KUBA" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Czy mala ilosc wydalanego moczu rano moze byc niepokojaca?
dobrze sie czuje i w czasie dnia jest wszystko ok, ale zastanawia mnie czy
po 7godzinach snu powinno sie nazbierac?
KUBA

2. Data: 2003-06-17 23:36:09

Temat: Re: wydalanie moczu
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mala ilosc wydalanego moczu rano moze byc niepokojaca?
> dobrze sie czuje i w czasie dnia jest wszystko ok, ale zastanawia mnie
czy
> po 7godzinach snu powinno sie nazbierac?

A jak pijesz ? Dużo? Mało?

pzdr
LN

3. Data: 2003-06-22 20:52:46

Od: "Aneta" <a...@i...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> KUBA
>
> to ile się oddaje moczu zależy głownie od wypitej ilości płynów, wielkości
pecherza i wcale nie świadczy o chorobie, chyba ,że kiedyś było inaczej, dla
pewności można zrobić ogólne badanie moczu, ale koniecznie w laboratorium, w
którym pisza na wyniku ilość bakterii, jeśli jest ich bardzo dużo, może to
świadczyć o zapaleniu nerek lub pęcherza

rak i odmowa operacji
leczenie hormonalne
palenie
... po prześwietleniu żołądka...