Re: wygląd ogrodu

From: Jula <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: wygląd ogrodu
Date: Sun, 8 Aug 2010 12:59:53 -0700 (PDT)

On 8 Sie, 21:51, barbara6 <l...@t...pl> wrote:
> [...]
ose.jpg

> No ciekawy pomysł z wierzbą , mam wierzbę mandżurską czy może być.?
> Propozycja mi się podoba, dzięki .

czy ja wiem, taka pokręcona?
musisz spróbować, ale wydaje mi się zbyt giętka
i krzywa, ciężko będzie utrwalić konkretnie
jakiś kształt.
miałam na myśli coś coś pospolitego
np. iwę albo białą. ponadto myślałam o gałęziach
grubości kciuka a w przypadku
tej mandżurskiej to nie wiem czy w ogóle
uda ci się ja jakoś usystematyzować, płot ma być
poprzeplatany by się trzymał kupy, zadecyduj sama.