wygrzebmy trupa

1. Data: 2004-02-11 10:05:34

Temat: wygrzebmy trupa
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

allu, czy mógłbys skomentować?
wszak jakiś czas już upłynął
a i wydarzenia zaczynają przybierać nieco inny obrót.

podtrzymujesz, obalasz, rozwijasz?

--
Prawda jest z każdej swej strony taka sama.

Seneka

1. Data: 2004-02-11 12:29:26

Temat: Re: wygrzebmy trupa
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w wiadomości

> [...]
>
> podtrzymujesz, obalasz, rozwijasz?
>
> --
> Prawda jest z każdej swej strony taka sama.

Te, Seneka.. rekomendujesz do WP?

U mnie znalazł, dzierlatkę :-))

Seneka vel Stirliz, jak to jest, że wszystko jest w ruchu i płynie?

Czy dzisiaj wypowiedziane słowa nie zafalują na przyszłości?

ett

Np. Dwa miesiące usłyszałem (napisaną) deklarację,
że mogę na niego liczyć. Czy dziś też mogę?

1. Data: 2004-02-11 13:35:27

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"niego" nie jest osobowe :-))

Przykład mi wpadł z priva,
i nie jest to All, Stirliz, Czy jekikolwiek "niego".

Żeby, tam teges, nieopatrznie nieopatrzono nalepką :-))

ett

1. Data: 2004-02-11 20:24:34

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:c0cunh$ect$1@news2.ipartners.pl...
/.../

> allu, czy mógłbys skomentować?
> wszak jakiś czas już upłynął
> a i wydarzenia zaczynają przybierać nieco inny obrót.

> podtrzymujesz, obalasz, rozwijasz?

DZIĘKI !!

Oczywiście rozwinę/obalę/podtrzymam :)).
Pozwolę sobie jednak zrobić to na spokojnie.
A więc proszę o "T".... ;).

> --
> Prawda jest z każdej swej strony taka sama.
>
> Seneka

To też obiecuję ruszyć. Lotniarz nadal lata - muszę się z nim
jakoś skontaktować ;)). Być może sprawę ruszę przy okazji
wątku z CZASEM w roli głównej, ...
Pamiętam też o starej naszej sprawie z "wiarą"... ale wiem,
że jesteś cierpliwy.

pzdry
All
--
"życie, to tylko umiejętność grzebania w postach -
'granat' zazwyczaj kojarzy się destrukcyjnie"

1. Data: 2004-02-11 20:51:06

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Feb 2004 21:24:34 +0100, "... z Gormenghast"

>Oczywiście rozwinę/obalę/podtrzymam :)).
>Pozwolę sobie jednak zrobić to na spokojnie.
>A więc proszę o "T".... ;).

O-ho. Będzie opowieść o latającym fortepianie. ;))

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-02-11 23:16:19

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message >
> O-ho. Będzie opowieść o latającym fortepianie. ;))

Siur. "Ideal siegnal bruku".

Bleeeeee.
;)
Kaska

1. Data: 2004-02-12 10:45:02

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c0d76s$kja$2@news.onet.pl> rzekła paszcza <eTaTa>:

> Te, Seneka.. rekomendujesz do WP?

ee tam, co bede sie narażał samej redachcji ;)

> Seneka vel Stirliz, jak to jest, że wszystko jest w ruchu i płynie?
> Czy dzisiaj wypowiedziane słowa nie zafalują na przyszłości?

z pewnością.
wszystko ma wpływ na wszystko.

> Np. Dwa miesiące usłyszałem (napisaną) deklarację,
> że mogę na niego liczyć. Czy dziś też mogę?

spytaj.
warto trzymac oko i ucho na pulsie

--
Mądry ustępuje głupiemu! Smutna to prawda, bowiem
toruje ona głupocie drogę do opanowania świata.

M. von Ebner-Eschenbach

1. Data: 2004-02-12 10:58:48

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w liter haszczach<news:c0d76s$kja$2@news.onet.pl> rzekła paszcza <eTaTa>:

> z pewnością.
> wszystko ma wpływ na wszystko.

A teraz skup się (kurwa)

jeszcze raz

ctr v

> Seneka vel Stirliz, jak to jest, że wszystko jest w ruchu i płynie?
> Czy dzisiaj wypowiedziane słowa nie zafalują na przyszłości?

No seneka?
(w dupie mam czy odczuwasz "obciążenie" i łaskawie coś wysrasz)
Weź się w troki.

Pomarudź, jak kowboj z kowbojem o 12 tej.
Klik, I wyciągamy te maksimy napierdalając jak popadnie :-))

No!
Zbierz się.
ett się nudzi. No?!

ett
Byle nie kupkę, bardzo bym prosił :-))

1. Data: 2004-02-12 11:15:06

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c0fm98$496$1@news.onet.pl> rzekła paszcza <eTaTa>:

> A teraz skup się (kurwa)

staram się. ale trochę sie boję.

> No seneka?
> (w dupie mam czy odczuwasz "obciążenie" i łaskawie coś wysrasz)
> Weź się w troki.

se ne da.
łaskawie nie chce mi się deszyfrowac jednorodnego sensu w twoich
wieloznakach
interpretacyjnych ;) [i interpunkcyjnych] :))))

> Pomarudź, jak kowboj z kowbojem o 12 tej.
> Klik, I wyciągamy te maksimy napierdalając jak popadnie :-))

wreszcie! ;)
ale, alle.
poczekaj.

nam strielat nie kazano.
zresztą słowa te wyrwane juz z toni po raz drugi - wyłowione ponownie.
brzuchem do góry pływały.
ja do ścierwa pruję, aż łuski lecą naokoło.
a że to reanimacja?

nie szkodzi, widzę innne kandydatury na truposzczaków ;)

> No!
> Zbierz się.
> ett się nudzi. No?!

a nudź się ;)

> Byle nie kupkę, bardzo bym prosił :-))

na żądanie nie robię ;)

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

1. Data: 2004-02-12 11:47:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli płazem...
No to już!

ett
Na plecach.

Mieć dzieci...
Opis faceta przy porodzie - do dyskusji!
Nie noszę sygnaturek... co nie znaczy stygmatów
inteligencja B i C a testy
dziwna przypadlość