wykladzina w kuchni: jak prygotować betonowe podłoże ?

1. Data: 2008-02-27 19:49:04

Temat: wykladzina w kuchni: jak prygotować betonowe podłoże ?
Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W latach 70-ych położyli mi w kuchni na betonowej wylewce płytki PCV. po
kilku latach większość płytek się odkleiła, a na tym, co zostało położyłem
wykładzinę. Bardzo szybko tam, gdzie było przejście pytka-> wylewka
wykładzina sie zarysowała i z czasem popękała.

Teraz majster zerewał płytki, trochę kleju zostało i są na podłodze
nierówności. Część zniwelował tarczą ścierną,ale w róznych miejscach
pozostały wypukła lub nieco ostre "wysepki" Mam na to położyć wykładzinę
grubą na 3 mm.

Czy można tak kłaść, czy może coś z ta posadzką trzeba jeszcze zrobic ?
Boję sie, że tam, gdzie są dziury powstaną szybko zagłebienia, bo te 3 mm
wykładziny nie będzie w stanie zniwelować nierówności podłoża. Co zrobic ?
Btyłbym wdzięczny za porady. Ktos radził, by posadzkę zatrzeć klejem do
płytek, ale majster twierdzi, że klej się wykruszy i będzie kaleczył
wykładzinę.
--
Marek

2. Data: 2008-02-28 09:26:10

Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykładziny nie będzie w stanie zniwelować nierówności podłoża. Co zrobic ?

moze nie najtansze rozwiazanie, ale mozna to wyrownac wszystko wylewka
samopoziomujaca.

--
Tomek

Projekt bliżniaka.