wykonczona

1. Data: 2001-12-03 00:18:19

Temat: wykonczona
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem dzis wykonczona:-((( Gotowanie mnie relaksuje, a nic dzis nie
ugotowala, sily nie mialam. Jak slysze ze kobiety mowia ze gotowanie to taki
straszny obowiazek, to sobie mysle: "szkoda". Ale moze maja racje? Moze ja
mam szczescie bo lubie i sprawia mi to przyjemnosc? I jak dzis spedzilam
dzien przy marchewce, to sie zle czulam??
A cholera wie, jak to jest z tym gotowaniem...
Kaska

1. Data: 2001-12-03 00:47:16

Temat: Re: wykonczona
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> a écrit dans le message :
3...@n...vogel.pl...
> [...]
taki
> straszny obowiazek, to sobie mysle: "szkoda>

ciach

ja tysz mysle, ze szkoda

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-03 04:53:50

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> [...]
> dzien przy marchewce, to sie zle czulam??
> A cholera wie, jak to jest z tym gotowaniem...

Ostatnio tez bardzo o tym czesto mysle. Ja jestem z tego gatunku, co gotuje
z obowiazku, bo tak bylo u nas w domu, tak gotowala nasza mama. I dopiero
dzieki tej grupie mam ochote na pichcenie, probowanie nowych rzeczy, coraz
wiecej mi potraw wychodzi, no i meza mam bardziej usmiechnietego ;) Wciaz
jeszcze raz na jakis czas na sile zaciagam sie do kuchni, ale nie jest to
juz tak, jak kiedys. Ciesze sie, ze jestem posrod Was :)
Kasia

1. Data: 2001-12-03 08:14:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

dopiero
> [...]
>jeszcze raz na jakis czas na sile zaciagam sie do kuchni, ale nie jest to
>juz tak, jak kiedys. Ciesze sie, ze jestem posrod Was :)

a ja przez te grupe wyczyniam experymenty...niektore, szczegolie
te ciastowate, to naprawde moglabym sobie odpuscic i trzymac sie
warzyw a ten przyklad...ale i tak jest duzo smiechu, a bez tych
ciastowatych to co by bylo? ZWYKLE gotowanie?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-03 13:11:56

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzien przy marchewce, to sie zle czulam??
> A cholera wie, jak to jest z tym gotowaniem...

Ja też mam często dosyć, bo poł mojego życia obraca sie wokól jedzenia. Ja
mam to zawodowo, przymusowo i przyjemnościowo jednoczesnie. Pzrymusowo bo
coś musimy jeść a ja mam w domu dwóch chlopaków i dwóch wybrednych z czego
jeden to prawdziwy maly niedadek a drugi to niechętny eksperymantom
tradycjonalista. Bywa że sa u nas tzry obiady. Serio.
A przyjemnosciowo dlatego ze lubie czytac o jedzeniu i szukac nowych
pomysłów (grupa ! :-) ) i gotowac szczegolnie dla gości, bo im zawsze
smakuje i doceniaja wysiłek. Wiec warto sie starac.

Czasami jednak juz mi sie nic nie chce. Nawet zrobic kanapki. Wtedy zostaje
pizza-hut ;-) i marudny nieco mąz ;-))).
--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-03 15:32:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>tradycjonalista. Bywa że sa u nas tzry obiady. Serio.

no popatrz...a ja mys;lalam, ze tylko u nas bywaly i bywaja rozne
obiady...bylo tak ze : Kasia nie jadla innych jazryn jak groszek,
ktorego nie lubil Michal, ktory lubil tylko kukrydze, ktorej
Kasia nie lubila...etc etc...u nas na stole stoi zawsze
wlasciwie duzo...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-03 19:53:40

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzien przy marchewce, to sie zle czulam??
> A cholera wie, jak to jest z tym gotowaniem...

Ja mam tak, ze musze sobie od czasu do czasu zrobic przerwe, bo jak nie to
wariuje i widok garnkow mnie oslabia:///

Jak czuje przesyt to sobie mowie - jutro (dzis) nie gotuje w ogole... Co wtedy
jemy??? chlebek, serki, kielbaske, pizze zamowiona w restauracji (a potem i
tak mi jest szkoda, bo moja lepsza...). Albo gotuje moj facet. On jest z
gatunku tych co to niby gotuja (nawet nalezy do klubu kucharskiego), ale jak
juz sie bierze do gotowania to zawsze pyta: "do sosu jedna lyzka octu i dwie
oliwy, tak??" albo "jedna szklanka ryzu i dwie szklanki wody, tak??" co mnie
doprowadza do szalu......

Ale na szczescie szybko mi moja chandra przechodzi i nastepnego dnia mam juz
bardzo wielka ochote na zrobienie czegos pysznego:)))
Najgorzej jak robie kilka rzeczy na raz, recznie, typu pizza, ciasto, lody w
maszynce, lazania reczna, sos przecierany itp. (oczywiscie nie wszystko na raz,
ale czasem jest kilka takich pracochlonnych rzeczy w ciagu dnia), to wieczorem
mi sie odechciewa gotowania na jakis czas... albo zapraszam gosci i sama musze
sie meczyc przygotowujac moje bardzo wymyslne, po raz pierwszy probowane
potrawy. Zanim goscie nie przyjda - wysiadam. Tylko kto mi kaze to wszytko
robic??

Kalina

1. Data: 2001-12-03 21:20:28

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> [...]
> ktorego nie lubil Michal, ktory lubil tylko kukrydze, ktorej
> Kasia nie lubila...etc etc...u nas na stole stoi zawsze

Moj mezczyzna tez grymasny, ale ja sie nie przejmuje. Ostatnio znowu zapytal
tradycyjne: A co TO jest ???? - z grymasem niesmaku na twarzy, bo jak robie
cos nowego, to on natychmiast nastawia sie negatywnie, nie probujac,
oczywiscie. No i sie wkurzylam. Powiedzialam: nie garb sie (wieeem, za mloda
na to jestem, ale on jeszcze mlodszy), i jeszcze ze ma jesc co mu daje, bo
ostatecznie jeszcze nigdy mu nie ugotowalam nic niedobrego, i ze jak bedzie
wybrzydzal, to sam bedzie gotowal ;-)) Przerazil sie, sprobowal posilku,
stwierdzil, ze dobre, i dopiero jak talerz byl czysty to zapytal jeszcze raz
co to bylo ;-)) Acha, jeszcze wspomnialam cos o dzieciach z trzeciego
swiata, ze one by sie nie pytaly, to on tez nie musi ;-))

--
Maya
When God made man, she was only testing

Ps. Te pierogi jednak wyszly niezle, tak po upieczeniu i z odrobina maselka,
mmmmm....

1. Data: 2001-12-03 21:22:55

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:9l6n0uggtfijcnrn0g60phvnuj6d1mkb76@4ax.com...

> [...]
> ktorego nie lubil Michal, ktory lubil tylko kukrydze, ktorej
> Kasia nie lubila...etc etc...u nas na stole stoi zawsze

U nas podobnie, tylko ze moi chlopcy ( szczegolnie ten maly) wiecej nie
lubia niz lubia. Jesli chodzi o mnie to wystarcza mi ostatnio chleb z dobrym
smalcem, ogorek i czerwone wino. I ja moge tak caly dzien. Niestety nie
chlopaczki ;-)
--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-03 22:34:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co to bylo ;-)) Acha, jeszcze wspomnialam cos o dzieciach z trzeciego
> swiata, ze one by sie nie pytaly, to on tez nie musi ;-))
Tragedia, jak to przeczytalem to dochodze, do wniosku iz tuz po
urodzenuiu, z "takich matek" powinno sie wszczepiac dzieciom torebke z
glutem... Makabra? Nieprawdaz???????
pozdr. Jerzy

Wigilia
Waldemar pomocy!!!.
Ale fajną sałatkę jadłam u szwagra na imieninach... ;-)))
zarcia nawinie
Serek