wykorzystane dziecko

1. Data: 2002-08-16 10:35:05

Temat: wykorzystane dziecko
Od: "Alien" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem, ktorym chce sie podzielic zamienil moje ostatnie dni w koszmar. Mam
oto synka 5-latka, ktory dopiero tak naprawde zaczyna poznawac swiat rowiesn
ikow, kolegow z podworka itp. Dwa dni temu dowiedzialem sie od syna, ze "kol
ega" /11-latek/ z podworka zaprosiwszy go do siebie na komputer probowal go
wykorzystac seksualnie. Do gwaltu nie doszlo chyba tylko braku doświdczenia
/ umiejetnosci tego, za przeproszeniem, skurwysyna. Wg relacji syna chlopak
ten obnarzyl sie przed nim i probowal dokonac gwaltu. Syn tak naprawde nie r
ozumie, co sie stalo. W jego slowach dominowalo zdziwienie, ze "on ma takie
go duzego" i "dlaczego on tak robil, to bylo niemile". Z jego wypowiedzi bil
a gorycz, ze jego kolega tak sie wobec niego zachowal... Co teraz zrobic, ja
k zachowac sie przed synem aby jego psychika nie doznala trwalego urazu - z
jednej strony chodzi o jego seksualnosc w przyszlosci, a drugiej budowanie w
iezi kolezenskich i przyjacielskich z rowiesnikami? Czy z nim rozmawiac, czy
moze starac sie by zapomnial? Czy drazyc temat zdarzenia, czy poprzez rozmow
y o podobnych tematach budowac jego swiatopoglad na tego typu zachowania? Mo
ze lepiej sie zwrocic do lekarza - psychologa, pedagoga, jakiejs poradni? Po
mozcie prosze, bo mnie to przerasta.
Alien

1. Data: 2002-08-16 14:43:37

Temat: Re: wykorzystane dziecko
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alien" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
a.pl...
> [...]
doświdczenia
> / umiejetnosci tego, za przeproszeniem, skurwysyna.

A co Ty w tym czasie robiłaś? Za przeproszeniem pieprzyłaś się z
własnym chlopem? Jak można 5-cio letnie dziecko wypuścić samo na
ulicę, albo do "rówieśnika" 6 lat starszego??? Wypchnełaś dziecko na
ulicę, którą nazywasz "podwórkiem" i myślałaś pewnie, że Ci go ulica
będzie wychowywała, czy jak? A wiesz gdzie prowadzi "wychowanie
uliczne"? Prosto do kryminału!
Teraz już ani słowa z dzieckiem na ten temat, zamiast babrać go
jeszcze bardziej w gównie, w końcu na szczęście nic się nie stało,
staraj się, aby zapomniało o tym jak najprędzej. A rówieśników to może
poznawać w piaskownicy / w Twoim towarzystwie!!!/ albo w przedszkolu.
I zamiast "budować mu światopogląd" lepiej pilnujcie z mężem jak oka w
głowie, chyba, że Ci na synu nie zależy. Wtedy, pod Twoją nieobecność
światopogląd szybko zbuduje mu ulica, czego miałaś już najlepszy
dowód. A tego 11-to latka postrasz, że jak jeszcze raz zbliży się do
Twojego dziecka - o jego wybrykach zawiadomisz szkołę.
Dorrit
.

1. Data: 2002-08-16 15:02:50

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Alien"
Co teraz zrobic,
Przede wszystkim isc i spokojnie z troska porozmawiac z rodzicami tego
dziecka. To oni potrzebuja pomocy psychologa. Najprawdopodobniej, 11latek
odkryl cos nowego i chcial sie z kolega odryciem podzielic. Ale sprawy nie
mozna zostawic bez interwencji, jakby rodzice nie podjeli zadnych krokow,
zglos sprawe na policje. I zeby to dla nich bylo jasne - aczkolwiek nie
zaczynaj od grozb! - ze nie zamierzasz popuscic, ze musza cos z tym fantem
zrobic.

Swojemu synowi przypomnij, ze bywa, dzieci rozne glupie i nieprzyjemne
rzeczy robia, nie rob wielkiego hallo z tego przed nim. Skorzystaj jednak z
okazji, aby uprzytomnic mu, ze to sa czesci intymne i nikomu, poza lekarzem,
nie wolno ich dotykac.

Kaska

1. Data: 2002-08-16 17:42:20

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien idź do mamy tego (za przeproszeniem) 11-letniego skurwysyna
i powiedz co się stało a małego nieprawadzaj po psychologach tylko powoli
uświadamiaj

wiem że nie pomogłem ale się starałem

ps: jak mama 11-let....................., nie uwierzy to zgłoś ten fakt do
szkoły tego 11-let............., a oni już coś zrobią

śrubę przykręcą, luzy zlikwidują i olej wymienią oooo

1. Data: 2002-08-16 18:15:53

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Little Dorrit" <z...@c...pl> wrote in message

Ty jestes naprawde psychiczna!
Czy u swoich pacjentow tez, przede wszystkim wypracowujesz skrzetnie
poczucie winy?
Kto ciebie tego nauczyl???????? Nie umiesz odpowidziec na pytanie nie
rozsiewajac pseudodydaktycznego smrodu, ostro wymieszanego z insynuacjami na
poziomie obelgi?

Nie umiesz?
TO sie NAUCZ.

Kaska

1. Data: 2002-08-16 18:31:14

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
Czy ty nie powinnas skorzystac z porady specjalisty?
Zapewne nie wstyd Ci ...ale to tylko dltego,ze nie wiesz co to takiego
wstyd..Rożne glupoty juz pisalas ale teraz przeszlas sama siebie..

O matko jak nisko trzeba upas by pisac takie glupoty..

Moniak Janicka.

1. Data: 2002-08-16 19:23:38

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <p...@s...ca> wrote in message
..

> [...]
| Kto ciebie tego nauczyl???????? Nie umiesz odpowidziec na pytanie nie
| rozsiewajac pseudodydaktycznego smrodu, ostro wymieszanego z insynuacjami

Too late, don't you think?

Saulo

1. Data: 2002-08-16 19:28:09

Od: "liseq" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dowód. A tego 11-to latka postrasz, że jak jeszcze raz zbliży się do
> Twojego dziecka - o jego wybrykach zawiadomisz szkołę.

Zalecam wizyte u lekarza.. masz problem (czyt. najebane) i sam(a)(?!) sobie
chyba z tym nie poradzisz.

Pozdrawiam
Liseq

1. Data: 2002-08-16 19:59:13

Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Little Dorrit" w wiadomości news:ajjaqo$9pb$1@news.tpi.pl.
> [...]

> jeszcze bardziej w gównie, w końcu na szczęście nic się nie stało,
> staraj się, aby zapomniało o tym jak najprędzej.
(...)
> A tego 11-to latka postrasz, że jak jeszcze raz zbliży się do
> Twojego dziecka - o jego wybrykach zawiadomisz szkołę.

i to jest przynajmniej konkretna rada

całe zaś preludium żenująco prymitywne
świadczy jedynie o kompletnym braku wyczucia psychologicznego
- jak sądzę niby miało poruszyć, a przez to wyczulić Alien na
bardziej przemyślaną opiekę nad dzieckiem - ale na Boga! - nie
w tym momencie, kiedy przeżywa na gorąco ten problem.
nie tymi słowami! nie w ten sposób! nie tak chamsko!

Dorrit, Ty nie jesteś głupia. Ty jesteś podła.

*plonk*

a.

1. Data: 2002-08-16 23:20:46

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Little Dorrit" <z...@c...pl> writes:

> [...]
> ulicę, którą nazywasz "podwórkiem" i myślałaś pewnie, że Ci go ulica
> będzie wychowywała, czy jak? A wiesz gdzie prowadzi "wychowanie

No oczywiscie.
Tylko jakos nie widac tych wszystkich dzieciakow, co sie bawily na
podworku bedac dziecmi, w kryminalach.

Cala moja rodzina, i sasiedzi, puszczali dzieciaki na podworko, zeby
sie same bawily. Bo wszyscy pracowali a kasy na nianki i przedszkola
nie mieli.
I jakos te dzieci wyrosly na normalnych ludzi, co nie siedza w
kryminale a zyja uczciwie.
Tak wiec jest to zywe zaprzeczenie twojej jakze skrajnej teorii.

Ty Dorrit to chyba na tym punkcie masz jakis uraz, albo co.
Podobnie jak na punkcie homoseksualizmu. W tych tematach strzykasz
jadem na lewo i prawo jak zawodowa kobra.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

test
Płeć...
Mam trudny problem...
CzCz
[troszke off] Mieszkanie w Rzeszowie sprzedam