wykrakaliście :-((

11. Data: 2003-12-03 11:20:21

Temat: Re: wykrakaliście :-((
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bqkcud$3hr$1@nemesis.news.tpi.pl,
Agent 0700 napisał(a):

> Nie należy się tym przejmować, bo to będzie martwy przepis, tak jak
> np. koncesja na wydobywanie kopalin, tzn. węgiel, ropa musi być na to
> koncesja.
> Jacek

Tu chodzi o rejestrację upraw tylko u rolników którzy będą się starali o
dopłaty bezpośrednie po wejściu do Unii

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

12. Data: 2003-12-03 11:55:43

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji krytykowania projektu ustawy winiarskiej ktoś zażartował, ze
> niedługo trzeba będzie miec pozwolenia na uprawę kartofli.
> I wykrakał. :-((((
>
> Wiecie co wymyśliło??
> Rejestrację upraw ziemniakow i to niezależnie od wielkości upraw (nawet
> jeżeli uprawa jest prowadzona w przydomowym ogródku!!).
> Za niezgłoszenie uprawy grozi areszt lub grzywna!!!

PRZEPRASZAM wszystkich.
Tylko czarno to widzę bo jeszcze proponowałem aby koncesje wydawać na zboża,
jabłka, wiśnie, buraki i wszelakie licho które można przerobić na polski
produkt spożywczy pitny obłożony podatkiem akcyzowym.
Dobrze tylko że w MR i MF nie maq chemików bo niewiele produktów by zostało bez
akcyzy.

Pozdrawiam Henek

13. Data: 2003-12-03 12:00:49

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu chodzi o rejestrację upraw tylko u rolników którzy będą się starali o
> dopłaty bezpośrednie po wejściu do Unii

Aha, to chodzi o BYZNESMENÓW?
a co mnie oni obchodzą
Jacek

14. Data: 2003-12-03 12:28:07

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz J <c...@w...pl> napisał(a):
> koncesja.

Dopóki nie stanie się przedsiębiorcą.
;-)))

> Akutat problem wody w studni reguluje prawo wodne i nie jest to kopalina.
> Cyt Art. 2. Powierzchniowe wody stojące oraz wody w studniach i rowach
> stanowią własność właścicieli gruntów, na których się znajdują.

Są jeszcze inne rodzaje wody i różnie wykorzystywane inaczej po co te
przepisy:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 grudnia 2001 r. w sprawie złóż wód
podziemnych
zaliczanych do solanek, wód leczniczych i termalnych oraz złóż innych
kopalin leczniczych, a także zaliczenia kopalin pospolitych z określonych
złóż lub jednostek geologicznych do kopalin podstawowych
(DZ. U. Nr 156, poz. 1815) i Rrozporządzenie Rady Ministrów z dnia
18 grudnia 2001 r. w sprawie stawek opłat eksploatacyjnych
(Dz. U. Nr 153, poz. 1746)
Pozdrawiam Jerzy

15. Data: 2003-12-03 12:38:14

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "henek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jabłka, wiśnie, buraki i wszelakie licho które można przerobić na polski
> produkt spożywczy pitny obłożony podatkiem akcyzowym.

No widzisz! Ty sobie proponujesz tak dla żartu a "nasz" rząd podłapał.
Lepiej cicho siedzieć. Oni ciągną pomysły z netu.
Wojtek K.

16. Data: 2003-12-03 13:25:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]

Podobno zacznę uprawiać winorośl
:-))))

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2003-12-03 13:32:00

Temat: Odp: wykrakaliście :-((
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bqko34$fbp$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Podobno zacznę uprawiać winorośl

Niechybnie :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Zaczęłaś mądrze, od pobierania nauk teoretycznych. Wiosną czas na
rozpoczęcie praktyki :-))))
J.

18. Data: 2003-12-03 13:48:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bqkik8$nm4$1@nemesis.news.tpi.pl,
Agent 0700 napisał(a):

> Aha, to chodzi o BYZNESMENÓW?
> a co mnie oni obchodzą
> Jacek

Jak nie masz w rodzinie to pewnie nic, i dobrze

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

20. Data: 2003-12-03 15:37:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Podobno zacznę uprawiać winorośl
> :-))))
:)
ale te krety - skoczki przeznaczone sa do pacyfikowania skalniakow
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

19. Data: 2003-12-03 15:37:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> ALE woda ze studni to też jest kopalina i jakoś żadny gospodarz mający
> studnię nie musi się starać o koncesję :-)
>
> Jacek
:)
nie tyle koncesje
ale na studnie o duzej wydajnosci
trzreba uzyskiwac pozwolenie wodno prawne
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

dziwny kwietnik-prośba o poradę